اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی حسابداری مالی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی حسابداری مالی

937,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 937,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :75 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:امیر مرادی4.4
  • زمان:16 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره جامع آموزش حسابداری مالی: سفری به دنیای حساب‌ها و صورت‌های مالی در دنیای پر رمز و راز تجارت، زبان حسابداری نقشی کلیدی در مدیریت صحیح و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه ایفا می‌کند. اگر شما هم به دنبال درک عمیق مفاهیم حسابداری مالی و تسلط بر چرخه حسابداری هستید، دوره جامع آموزش حسابداری مالی انتخابی ایده‌آل برای شماست. این دوره آموزش حسابداری مالی با ارائه سرفصل‌های جامع و کاربردی، شما را به مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک حسابدار ماهر مجهز می‌کند. دوره آموزش حسابداری مالی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش حسابداری مالی نام برده برای افراد زیر مناسب است: علاقه‌مندان به حوزه حسابداری و امور مالی: این دوره برای افرادی که به دنبال ورود به بازار کار حسابداری هستند و یا می‌خواهند دانش خود را در این زمینه ارتقا دهند، مناسب است. مدیران و کارآفرینان: آشنایی با مفاهیم حسابداری مالی برای مدیران و کارآفرینان ضروری است تا بتوانند تصمیمات مالی درست و آگاهانه‌ای برای کسب و کار خود اتخاذ کنند. دانشجویان رشته‌های حسابداری و مدیریت: این دوره می‌تواند مکمل مفاهیم آموزشی دانشجویان این رشته‌ها باشد و مهارت‌های عملی لازم را به آن‌ها بیاموزد.با گذراندن دوره آموزش حسابداری مالی چه چیزی را یاد می‌گیرید؟ مفاهیم بنیادی حسابداری مالی: در این دوره با اصطلاحات کلیدی حسابداری مانند دارایی، بدهی، سرمایه، درآمد و هزینه آشنا خواهید شد و معادله اساسی حسابداری را به طور کامل درک خواهید کرد. چرخه حسابداری: شما گام به گام با مراحل مختلف چرخه حسابداری از جمله ثبت رویدادهای مالی، تهیه گزارش‌های مالی و بستن حساب‌ها آشنا خواهید شد. سیستم‌های ثبت دوگانه و ادواری: در این دوره نحوه ثبت رویدادهای مالی با استفاده از سیستم‌های ثبت دوگانه و ادواری را آموزش خواهید دید. تهیه صورت‌های مالی: شما یاد می‌گیرید که چگونه صورت‌های مالی اساسی مانند ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت گردش وجوه نقد را تهیه کنید. حسابداری در مؤسسات بازرگانی: این دوره به مفاهیم خاص حسابداری در مؤسسات بازرگانی مانند حسابداری موجودی کالا، حسابداری خرید و فروش و حسابداری حقوق و دستمزد می‌پردازد. سرفصل‌های دوره آموزش مبانی حسابداری مالی: دوره جامع آموزش حسابداری مالی شامل 11 فصل و 123 جلسه آموزشی است که به طور کامل مفاهیم پایه و کاربردی حسابداری مالی را پوشش می‌دهد. در اینجا خلاصه‌ای از سرفصل‌های این دوره آمده است: تعریف حسابداری مفاهیم اساسی حسابداری تجزیه‌وتحلیل رویدادهای مالی ثبت رویدادهای مالی اصلاحات و تعدیلات پایان دوره تکمیل چرخه حسابداری و تهیه صورت‌های مالی تکمیل چرخه حسابداری و بستن حساب‌ها حسابداری مؤسسات بازرگانی سیستم ثبت دائمی و ادواری موجودی کالا تکمیل چرخه حسابداری در مؤسسات بازرگانی حسابداری موجودی مواد و کالا با گذراندن دوره آموزش حسابداری مالی، شما می‌توانید: به طور کامل به زبان حسابداری مالی تسلط پیدا کنید. رویدادهای مالی را به درستی تجزیه و تحلیل کنید. معاملات مالی را به طور اصولی ثبت کنید. صورت‌های مالی را به طور صحیح تهیه کنید. در مشاغل مختلف حسابداری و امور مالی فعالیت کنید. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش حسابداری به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش مبانی حسابداری مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیر مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 937,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی حسابداری مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شیما

دوره جامع و خوبی بود. برای کسانی که آشنایی با حسابداری ندارن خیلی خوبه. و همینطور برای کسانی که دوره های تحلیلگری مالی گذروندن و نیاز دارن بدونن که صورت های مالی چطور تهیه میشه

فرزانه

خیلی دوره خوبی بود و سواد و بیان استاد بی نظیر بود.

پیمان

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد بزرگوار و همه عزیزان مکتب خونه و تشکر و سپاس فراوان بابت برگزاری کلاس های پرمحتوا با مطالب علمی و درسی به روز و عالی همراه با اساتید مجرب و کارآزموده که مطالب را با بیانی شیوا و مسلط آموزش میدهند.و تشکر ویژه از استاد محترم دوره که مطالب عالی را کاملا روان و مسلط تدریس نمودند با سپاس و تشکر فراوان

مجتبی

فوق العاده عالی. استاد کاملا روان و مسلط تدریس میکنن و به قول معروف بحث رو بیهوده کش نمیدن. تمام مباحث همراه با مثال بود. بنظرم اگه کسی دنبال اینه که خیلی زود مبانی حسابداری رو یاد بگیره این دوره براش عالیه.

محمد حسین

سلام استاد بسیار به مطالب اشراف دارن و کاملا روان تدریس میکنن برای من به عنوان کسی که از حسابداری تقریبا هیچی نمیدونستم، فوق العاده مفید بود بسیار از زمان و هزینه ای که برای یادگیری این دوره صرف کردم راضی هستم و کاملا به آنچه انتظار داشتم رسیدم به هیچ مطلبی اشاره نشد،‌ مگر اینکه با شیوایی و ذکر مثال، مورد توجه و تدریس قرار گرفت. بسیار ممنونم از آقای مرادی بسیار ممنونم از مکتب خونه بابت فراهم کردن آموزشهای با کیفیت، کاربردی، کوتاه و نسبتا ارزان قیمت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی