اطلاعات دوره
وبینار  معرفی OpenShift به عنوان Platform در رایانش ابری و ملزومات مهاجرت به زیرساخت ابری
مسیر آموزشی

وبینار معرفی OpenShift به عنوان Platform در رایانش ابری و ملزومات مهاجرت به زیرساخت ابری

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Openshift یک سیستم Platform as a Service است که بستر برنامه نویسی و گسترش و اجرای انواع مختلف زبان های برنامه نویسی را به صورت ابری ارایه می دهد و برنامه نویس درگیری ای با مدیریت سیستم عامل و سخت افزار نخواهد داشت.این سیستم مناسب برای راه اندازی ایده های نو و تمرکز بر روی کد اصلی برنامه بدون داشتن دغدغه های جانبی است. در این سیستم به راحتی میتوان برنامه را به صورت High Available و Load Balance شده ارایه کرد. این سیستم محصول کمپانی Red Hat می باشد و سورس سیستم بر روی GitHub موجود است. در این وبینار توضیح کاملی پیرامون این سیستم ارایه می گردد. این روزها استفاده از تکنولوژی‌های ابری بسیار فراگیر شده و توسعه‌دهندگان، مدیران سیستم و تکنسین‌های دیتاسنتر سعی بر این دارند که حداقل از یکی از تکنولوژی‌های مطرح شده استفاده کنند. یکی از انواع سرویس‌دهی IaaS یا “زیرساخت به عنوان سرویس” است دیتاسنترها، سازمان‌ها سعی بر این دارند که به سمت این نوع سرویس‌دهی بروند. سرویسی که در بیشتر اوقات جایگزین مجازی‌سازی در آن مجموعه می‌شود و عمدتا پاسخ دقیقی برای این جایگزینی وجود ندارد و صرفا تعریف “کلود یک تکنولوژی تازه و نوظهور است می‌تواند برای آینده مفید باشد” توجیه مدیران IT برای مهاجرت به IaaS است. در این وبینار سعی خواهد شد به این بپردازیم که چه موقع نیاز است به سمت رایانش ابری و نوع سرویس‌دهی IaaS باید برویم و تکنولوژی مجازی‌سازی را کنار بگذاریم.   مخاطبان وبینار:       مدیران دیتاسنترها     مدیران، راهبران و کارشناسان شرکت ها     مهندسان فناوری اطلاعات و کامپیوتر نرم افزار     مدیران  IT سازمان‌ها و شرکت‌ها     دانشجویان مهندسی نرم‌افزار/سخت‌افزار و IT     مدیران سیستم و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار  
دوره وبینار معرفی OpenShift به عنوان Platform در رایانش ابری و ملزومات مهاجرت به زیرساخت ابری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط بهنام لقمانی،روزبه شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار معرفی OpenShift به عنوان Platform در رایانش ابری و ملزومات مهاجرت به زیرساخت ابری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی