اطلاعات دوره
وبینار روشهاي خلق و غربال ايده ها و فرصتها برای استارتاپها
مسیر آموزشی

وبینار روشهاي خلق و غربال ايده ها و فرصتها برای استارتاپها

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مهدی کنعانی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این وبينار برای آنهايي است که ايده دارند يا مي خواهد داشته باشند. همينطور براي آنهايي كه ايده زياد دارند و مي خواهند از بين آنها انتخاب كنند. در اين وبينار به تشريح انواع ايده هاي كسب و كاري مي پردازيم و راجع اينكه چگونه مي توانيم آنها را غربال كنيم تا به بهترين و بازارپسند ترين ايده ها برسيم مي پردازيم. با ماتريس غربال ايده ها را نيز به عنوان ابزاري براي دسته بندي و انتخاب ايده ها آشنا خواهيم شد. همينطور مثالها و مطالبي از كاربرد جمع سپاري و خلق مشترك و نيز الگوي پلتفرمهاي چندوجهي ارايه خواهد شد. همه اين موارد به گونه اي پيش خواهد رفت كه به خلق ايده و فرصت در بخشهاي آبي اقيانوس بازار ايران كمك كند. براي غني سازي مطالب نيز از مثالهای کاربردی وطنی و خارجی و نیز ايده ها و نظرات ساير شركت كنندگان در وبينار الهام گرفته خواهد شد. چندين فايل كمكي و پشتيبان كه اطلاعات تكميلي دقيقتري در اختيارمان خواهد گذاشت را هم به يادگار از اين وبينار دانلود خواهيم كرد. در پايان اين وبينار هر يك از ما خواهيم توانست از ميان ايده هاي مختلفي كه داريم، بهترينها و متناسبتذينها را انتخاب كنيم، همينطور با ساتفاده از تجربيات و مثالهاي موجود، به غني سازي و توسعه ايده هايمان بپردازيم. ايده هايي كه قلب تپنده سفر كارآفرينانه ما خواهند بود و مهمترين منشاء خلق ثروت از مشتريان و بازار.
دوره وبینار روشهاي خلق و غربال ايده ها و فرصتها برای استارتاپها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار روشهاي خلق و غربال ايده ها و فرصتها برای استارتاپها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی