اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار شناخت ارزش های شخصی و بالابردن سرعت در تصمیم گیری
مسیر آموزشی

وبینار شناخت ارزش های شخصی و بالابردن سرعت در تصمیم گیری

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:رکسانا مدیری0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رکسانا مدیری : فارغ التحصیل و دارنده گواهینامه هوش گفتاری و مدیریت مالی از کانادا. با بیش از بیست سال سابقه در مدیریت در ایران و کانادا و تجربه در روابط انسانی، خانم مدیری با آشنایی با گروه امیر تورنتو تصمیم گرفت تا با همکاری با این تیم، تمرکز خود را بر انتقال تجربه و کمک به ارتقا سطح دانش و فرهنگ رفتاری-گفتاری در ایران متمرکز کند. خانم مدیری به دنبال ده سال تجربه مدیریت در وزارتخانه ها و شرکتهای خصوصی بزرگ ایران  به کانادا رفت و در کمتر از پنج سال با تحصیل و اخذ مدرک در مدیریت مالی به مدیریت شعب یکی از پنج بانک بزرگ کانادا رسید. او در کنار مشاوره خصوصی ، برگزار کننده سمینارهای متعدد در زمینه ایجاد موفقیت با تمرکز بر توانایی های فردی و تطبیق با محیط و شرایط تازه است. او اعتماد به نفس و شناخت از خود را مهمترین قدم در راه رسیدن به موفقیت و ارتقا در روابط ،  اعم از شخصی یا اجتماعی می داند. او به شما      می آموزد که چگونه با تمرکز و باور بر توانایی فردی خود، و بدون نیاز به پیروی از الگوهای رایج عمومی قادر خواهید بود تا راه خود را برای رسیدن به مرحله بعدی موفقیت هموار کنید
دوره وبینار شناخت ارزش های شخصی و بالابردن سرعت در تصمیم گیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط رکسانا مدیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شناخت ارزش های شخصی و بالابردن سرعت در تصمیم گیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی