اطلاعات دوره
وبینار شکست استارتاپ‌ها (بررسی موردی استارتاپ‌های ایرانی)
مسیر آموزشی

وبینار شکست استارتاپ‌ها (بررسی موردی استارتاپ‌های ایرانی)

33,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 33,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توجه: تو این وبینار به هیچ وجه خبری از مباحث تئوری نیست و محتوای آن کاملا تجربه‌محور و منطبق بر بازار ایران ارائه می‌شه! حتما شنیدین 90 درصد استارتاپ‌ها شکست می‌خورن؟! این شمارو میترسونه؟ نا امیدتون میکنه؟ به نظر من برعکس باید خوشحالتون کنه، آموزه‌ها و مفاهیم استارتاپی بهمون کمک میکنن که زود بفهیم که مسیر رو اشتباه میریم، سریع شکست بخوریم، سریع یاد بگیریم و مجدد بسازیم! هزینه و فرصت ما نباید به همین راحتیا هدر بره! عمر ما کوتاه تر از اونیه که وقتمون رو بابت محصولی که کسی نمیخوادش هدر بدیم! من معتقدم استارتاپ‌ها باید شکست بخورن! ما میتونیم از شکست خودمون یا دیگران کلی چیز یاد بگیریم و با بررسی دقیق دلایل اصلی شکست هر استارتاپ، مسیر روشن و کم ریسکی رو برای خودمون طراحی کنیم. من تو این وبینار قراره دلایل شکست استارتاپها رو مرور کنم و با بررسی موردی استارتاپ‌های ایرانی دلایل شکست هر کدوم رو از دید خودم واکاوی کنم. قراره با هم مسیری که شاید اون استارتاپ باید طی میکرد تا شکست نخوره رو بررسی کنیم.  
دوره وبینار شکست استارتاپ‌ها (بررسی موردی استارتاپ‌های ایرانی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 33,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شکست استارتاپ‌ها (بررسی موردی استارتاپ‌های ایرانی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی