اطلاعات دوره
وبینار عملی جمع بندی نکات و حل تست دوره های گذشته آزمون دکتری
مسیر آموزشی

وبینار عملی جمع بندی نکات و حل تست دوره های گذشته آزمون دکتری

89,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 89,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما هم می توانید با صرف 3 ساعت از مهارت های کلیدی برای قبولی در آزمون دکتری برخوردار شوید اگر داوطلب آزمون دکتری هستید، این چند خط رو با دقت بخونید. زبان دکتری یکی از بخش های بسیار مهم آزمون دکتری است. داشتن مهارت زبان علاوه بر تاثیری که در آزمون دکتری داره، برای مصاحبه های دکتری و طول دوره تحصیل در مقطع دکتری هم از اهمیت زیادی برخورداره. علاوه بر تأثیر درس زبان در نمره ‌تراز و رتبه داوطلبان آزمون دکتری، زبان انگلیسی از جمله مباحثیه که در مصاحبه شفاهی دکتری  جایگاه خودش رو داشته و ممکنه سؤالاتی از اون مطرح بشه. ضمن اینکه در برخی دانشگاه‌ها کسب درصد مناسبی از بخش زبان عمومی در آزمون کتبی از دیدگاه مصاحبه‌کنندگان حائز اهمیته. در طول این 14 سالی که داوطلبان رو برای آزمون دکتری آماده کرده ام، بسیار موردهایی دیده ام که علاوه بر تسلط بر مهارت های چهارگانه زبان، درصد بالایی در کنکور دکتری کسب نکردن. بر خلاف این دسته، افرادی هستن که علی رغم سطح زبان متوسط و صرفاً به دلیل تسلط بر مهارت های تست زنی و آشنایی با سوالات پرتکرار آزمون دکتری تونستن درصد بسیار خوبی کسب کنن و همین موضوع باعث بالارفتن تراز اون ها و قبولی در دانشگاه مورد علاقه شون شده!! در وبینار روز چهارشنبه علاوه بر حل چند سری از تست های دوره های گذشته دکتری، مهارت هایی رو به شما آموزش میدم که به راحتی بتونید در آزمونتون از این مهارت ها استفاده کنند.   در این وبینارکاربردی می بینمتون ...   درباره دکتر محمدحسین رحمانی: دانش آموخته آموزش زبان انگلیسی مدیر مرکز آموزشی اساتید آنلاین مدیر گروه جهاد دانشگاهی 90-97 اصفهان مدرس دوره های زبان تجاری اتاق بازرگانی اصفهان مدرس دوره های تافل و آیلتس جهاد دانشگاهی مدرس دوره های تولیمو وMSRT و آمادگی آزمون دکتری جهاد دانشگاهی مدرس دوره هایSAT وGRE مدرس دوره تافل آموزشگاه صدر مدرس دوره های تافل وGRE دانشگاه اصفهان مدرسه دوره های آمادگی تولیمو وMSRT مرکز زبان آموزی دانشگاه اصفهان مدرس دوره های تافل امور فرهنگی دانشگاه اصفهان مدرس دوره های زبان دانشگاه هنر اصفهان عضو هیات جذب مدرس جهاد دانشگاهی
دوره وبینار عملی جمع بندی نکات و حل تست دوره های گذشته آزمون دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر محمد حسین رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 89,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار عملی جمع بندی نکات و حل تست دوره های گذشته آزمون دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی