اطلاعات دوره
وبینار مدیریت ترس از سخنرانی
مسیر آموزشی

وبینار مدیریت ترس از سخنرانی

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:یاسر حیدری0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا موقع ارائه و کنفرانس دچار استرس و اضطراب می شوید؟ آیاد در هنگام سخنرانی جلوی جمع صداتون می لرزه؟ آیا هنگامی که میکروفن دست می گیرید بخاطر ترس و استرس دست و پاتون می لرزه؟ آیا می خواهید ترس و استرس سخنرانی و صحبت جلوی جمع را مدیریت کنید؟ اگر جواب شما به همه ی سوالات بالا بله است بهتون پیشنهاد میکنم که حتماٌ در این وبینار ثبت نام کنید.   با شرکت در این وبینار دقیقاً چه چیزی دریافت می کنید؟ 90 دقیقه مطالب آموزشی و کاربردی فایل pdf اسلاید های وبینار صوت وبینار فیلم وبینار اگر در این وبینار شرکت نکنم چه می‌شود؟ هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! طبق قانون ویلفرد پارِتو، 80 درصد افراد از ترس های خود فرار می کنند و به جای رو به رو شدن با آن بهانه هایی پیدا می کنند که به صورت موقت از شر آن خلاص شوند. بهانه ها زیاد هستند:  1. الان وقت ندارم!  2. باشه بعد از تعطیلات!  3. حالا فعلاً که من سخنرانی ندارم!  4. چی میخواد بگه تو این دوره؟! یکم تمرین کنم ترس هم از بین میره...  اما شما که تا الان این مطالب را به دقت خوانده اید، مطمئناً جزو 20 درصد برتر جامعه هستید. 20 درصدی که به دلیل شجاعت خود و توانایی رو به رو شدن به ترس ها و مشکلات (نه فقط سخنرانی ، همه ترس ها) به 80 درصد باقی مانده مدیریت خواهند کرد....  
دوره وبینار مدیریت ترس از سخنرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدیریت ترس از سخنرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی