اطلاعات دوره
وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند
مسیر آموزشی

وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:خلیل جلیلی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رسیدن به نتایج رضایت‌بخش در سرمایه‌گذاری از چیزی که بیشتر مردم فکر می‌کنند آسان‌تر است؛ اما رسیدن به نتایج فوق‌العاده، سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. خیلی مضحک است که فکر کنیم عموم مردم می‌توانند با پیش‌بینی بازار به سود برسند .در اقتصاد پرچالش كشوري مانند ايران، كه با آموزه هاي سنتي و غير روزآمد براي توسعه صنعتي و سرمايه گذاري‌هاي متنوع خود را به امروز رسانيده و ناگزير با چالش‌هاي تغيير فناوري  در صنايع و توسعه شگرف حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات مواجه است، انتخاب هوشمندانه فرصت‌ها و مديريت هوشمندانه آن نياز به شهود كافي براي سرمايه گذاري‌هاي فناورانه و هوشمندانه دارد. دنياي فردا براي آنهايي است كه امروز هوشمندانه سرمايه گذاري مي‌كنند. همچنین برای ثبت نام در پکیج شش وبیناری هفته فینتکی به ارزش 200 هزار تومان به لینک زیر مراجعه کنید: پکیج شش وبیناری هفته فینتکی   شش وبینار هفته فینتک: وبینار همه چیز درباره فینتک وبینار مدل کسب و کار در ارزش رمزارزها وبینار تحلیلی اقتصادی بر نحوه ارزش‌گذاری رمزارزها وبینار تحلیلگری خبره مالی (CFA) وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند وبینار خلق ایده‌های استارتاپی فینتک
دوره وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط خلیل جلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مدیریت سرمایه‌گذاری هوشمند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی