اطلاعات دوره
دوره مهاجرت به آلمان از طریق اخذ پیشنهاد شغلی (JOB OFFER)
مسیر آموزشی

دوره مهاجرت به آلمان از طریق اخذ پیشنهاد شغلی (JOB OFFER)

1,200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار قصد داریم تا بصورت جامع و کامل، تمامی مراحل اپلای کردن و گرفتن پیشنهاد شغلی (JOB OFFER) از کارفرمای آلمانی را بررسی کرده تا متقاضیان بتوانند خود به تنهایی این کارها را انجام داده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند یا به عبارتی وکیل مهاجرتی خود باشند. هدف از برگزاری این وبینار، آشنا کردن متقاضایان با تمامی زوایای پیدا و پنهان این فرآیند طولانی است. امید است که حاضرین در وبینار بتوانند از توصیه‌ها و نمونه‌های موفقی که در طول وبینار به آن‌ها اشاره خواهیم کرد استفاده کرده تا بی‌جهت میلیون‌ها تومان را برای چنین کار راحتی به شرکت‌های مهاجرتی و یا افراد شیاد پرداخت نکنند. نکته خیلی مهم: قرار نیست ما در این وبینار کلی گویی کنیم ، قرار بر این است که از شما وکیل مهاجرتی بسازیم و به شما کمک نماییم برای خود تعیین سرنوشت نمائید.      
دوره دوره مهاجرت به آلمان از طریق اخذ پیشنهاد شغلی (JOB OFFER) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علی عبدالهی دهکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مهاجرت به آلمان از طریق اخذ پیشنهاد شغلی (JOB OFFER) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های متفرقه سراسر اینترنت را در صفحه متفرقه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی