اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار نقشه گام به گام موفقیت یک استارتاپ
مسیر آموزشی

وبینار نقشه گام به گام موفقیت یک استارتاپ

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این وبینار ، یک دوره عملی، کاربردی و برگرفته از جدیدترین آموزه‌های سیلیکون ولی و بومی شده با شرایط کسب‌وکار ایران است؛ که طی 2 ساعت، در قالبی کاربردی و گام ‌به گام مهارت‌های مورد نیاز کارآفرینی را به شیوه‌ای نوین در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این دوره، ارایه یک چارچوب (Framework) بومی جهت افزایش ضریب موفقیت فرآیند کارآفرینی (تشخیص فرصت و بهره‌ برداری از فرصت‌ها) مبتنی بر آموزه‌های استارتاپ ناب است. فراگیران پس از طی کردن این دوره، با یک جعبه ابزار کاربردی و آزموده شده در عمل آشنا شده و می‌توانند از چارچوب ارایه شده در راستای راه‌اندازی استارتاپ خود بهره‌مند شوند. محتوای آموزشی پیش‌رو، بر اساس به روزترین متدها، تکنیک‌ها و روش‌های آزموده شده در اکوسیستم‌های پیشرفته استارتاپی دنیا و البته بومی شده و متناسب با شرایط محیط کسب‌وکار ایران تدوین شده است یکی از ویژگی‌های این دوره بهره‌گیری از یک مثال واقعی به صورت گام به گام در طی دوره آموزشی است.  
دوره وبینار نقشه گام به گام موفقیت یک استارتاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی علیپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار نقشه گام به گام موفقیت یک استارتاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی