اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار هدفگذاری متحرک
مسیر آموزشی

وبینار هدفگذاری متحرک

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف گذاری از جمله مسائلی است که به نحوی محرک انسان به سمت و سوی موفقیت و برانگیزاننده او به سمت آینده خواهد بود.در واقع اگر ما به خوبی اهدافمان را بشناسیم و آنها را برگزینیم؛قطعا برای داشتن و رسیدن به بهترین ها زندگی خواهیم کرد.اما باید توجه داشتیم که هدف گذاری اصولی دارد که اگر رعایت نشود ممکن است ما را در مسیر زندگی دچار سختی کند و حتی به روزمرگی های زندگی آسیب برساند.مشکل اصلی بیشتر افراد این است که هدف های واقعی شان را نمی شناسند یا اصلا هدفی برای خود در نظر نگرفته اند و یا اصلا نمی دانند چگونه باید هدفگذاری نمایند. به وبینار هدف گذاری متحرک ما خوش آمدید.وبینار هدف گذاری متحرک،محرک شما برای رسیدن به موفقیت های ارزشمند است.در این وبینار ما میخواهیم نکاتی را آموزش دهیم که 1 سال شما تبدیل به 365فرصت شود.فرصت هایی که با هدف گذاری درست شما را در رسیدن به اهدافتان یاری دهد. اگر در زندگی هدف نداریدافرادی که مطمئن نیستند هدف مناسب با خودشان را یافته اندافرادی که هدف گذاری کرده اند امابه اهدافشان نرسیده اند.افرادی که در زندگی ناامیدند.افرادی که فکر می کنند هدف گذاری در زندگی مسخره استافرادی که می دانند هدف گذاری مفید است اما نمی دانند چگونه هدف گذاری کنند.و همه افرادی که میخواهند امسال برایشان همان سال موفقیت باشد.  
دوره وبینار هدفگذاری متحرک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد ظِلّی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هدفگذاری متحرک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی