اطلاعات دوره
وبینار همسو سازی استراتژی مشتری و استراتژی شرکت
مسیر آموزشی

وبینار همسو سازی استراتژی مشتری و استراتژی شرکت

15,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 15,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار می خواهیم به چند سوال مهم پاسخ دهیم: استراتژی چیست و چرا استراتژی لازم داریم؟ چطور مشتری را در بیانیه های رسالت و چشم انداز در نظر یگیریم؟ چه استراتژیهای استفاده کنیم تا از طریق مشتری گرایی رهبر بازار شویم؟ چرا علاوه بر محیط باید مشتری را بشناسیم؟ و چطور بخش بندی را انجام دهیم چطور استراتژی شرکت و مشتری را همسو کنیم؟ ماتریس استراتژی سی آر ام چیست؟ همسو سازی استراتژی شرکت و استراتژی مشتری چه تاثیری بر عملکرد و رشد شرکت دارد؟ از کلمات استراتژی و مشتری زیاد استفاده می شوم اما ترکیب آن یعنی استراتژی مشتری چندان آشنا نیست، در حالی که یکی از فرایندهای اصلی استقرار مدیریت ارتباط با مشتری، تدوین استراتژی مشتری و همسو سازی آن با استراتژی شرکت است. شرکت ها بدون توجه به در نظر گرفتن مشتری در استراتژی شرکت، به سرعت سراغ خرید نرم افزار می روند و از ناکارآمدی سی آر ام (CRM) اظهار نارضایتی می کنند یا برنامه ریزی استراتژیک انجام میدهند و توجهی به تاثیر جذب و وفاداری سازی مشتری و تنوع مشتریان خود ندارند. همسو کردن استراتژی شرکت و استراتژی مشتری، مهمترین کاری است که منجر به استقرار اثر بخش سی آر ام می شود و نتیجه آن روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان است. مخاطبان وبینار: مدیران عامل، مدیران فروش و بازاریابی، کارشناسان و دانشجویان علاقمند به برنامه ریزی استراتژیک  و سی آر ام (crm)
دوره وبینار همسو سازی استراتژی مشتری و استراتژی شرکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر فرشید عبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار همسو سازی استراتژی مشتری و استراتژی شرکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی