اطلاعات دوره
وبینار هنر جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها از زبان فاندر زودفود
مسیر آموزشی

وبینار هنر جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها از زبان فاندر زودفود

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استارتاپ های متعددی در مرحله بذر نیاز به سرمایه دارند و سایرین در مرحله مارکت فیت نیاز به تزریق سرمایه را احساس خواهند کرد. سوال مهم اینجاست که چقدر سرمایه باید درمقابل چند درصد سهام استارتاپ معامله شود؟ هر سهم چقدر می ارزد؟ آیا 2x2 همیشه مساوی 4 است؟! یکی از دغدغه های استارتاپ ها و کسب و کارها همین موضوع است که هنوز هم نمی توانند با خیال راحت به یک روش مشخص برای ارزش گذاری اعتماد کنند و اگر هم خودشان بخواهند خم و چم ارزش گذاری را یاد بگیرند هم از مسیر استارتاپشان باز می مانند و هم در بهترین حالت یک ارزشگذار صفر کیلومتر بی تجربه خواهند شد. در این وبینار بینش جدیدی در این باره به شما ارائه می دهم که بسیاری از شک و تردیدهایتان را از میان خواهد برد و قادر خواهید بود از منافع کسب و کارتان دفاع کنید. برای اطمینان شما در این باره بخشی از سابقه فعالیت خود در ارزشگذاری استارتاپها را نوشته ام: بعنوان یک فرد استارتاپی تاحالا چندین بار سرمایه گرفتم در روند انتخاب سرمایه استارتاپها برای سرمایه گذاری، بعنوان مشاور سرمایه گذار حضور داشته ام در شرکت سرمایه گذاری پرشین در بازارهای مختلف سرمایه تجارب خوبی کسب کرده ام بعنوان مدرس دوره های کارگاهی جذب سرمایه برای استارتاپ ها و نحوه مذاکره با سرمایه گذار فعالیت داشته و دارم بعنوان منتور و مشاور استارتاپ ها برای جذب سرمایه فعال بوده و هستم بعنوان داور در رویدادهای استارتاپی متعددی حضور داشته و دارم پشت صندلی های مختلف این میز با نقش های مختلف نشسته ام و همه ی این بخش ها و زوایا رو تجربه کرده ام سابقه بیش از 120 مذاکره خارجی و داخلی برای جذب سرمایه برای زودفود را دارم سابقه تهیه بیزنس پلن های مختلف به زبان فارسی و انگلیسی را دارم یک تیم بسیار خوب شامل تخصص خودم و تخصص های مالی و حقوقی برای مشاوره سرمایه گذاری دارم که پشتیبانان بسیار قدرتمندی برای من هستند.
دوره وبینار هنر جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها از زبان فاندر زودفود دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط کیارش عباس زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هنر جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها از زبان فاندر زودفود را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی