اطلاعات دوره
وبینار واجب تر از نان شب
مسیر آموزشی

وبینار واجب تر از نان شب

9,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 9,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار واجب تر از نان شب در ابتدای امر به این نکته اشاره نماییم که: در پایان این وبینار یک فرصت ویژه برای افزایش درآمد و شروع سرمایه گذاری با کمتر از یک میلیون تومان به شما معرفی خواهد شد. شاید ذهنتان درگیر این مسأله است که این چه چیزی است که قراره  در این وبینار به ما گفته شود و از نان شب واجب تر است. تو این شرایط گرونی تورم بی ثباتی قیمت ها افزایش نرخ سکه و طلا این چه چیزیه که از نون شب واجب تره؟ شاید واقعا ذهنتون درگیر این مسأله شده که واقعا این چه چیزیه که از نون شب واجب تره؟ قطعا هر چیزی هست  خیلی خیلی مهم و همون چیزیه که گفتیم ((واقعا از نون شب واجب تره)) اینجا خیلی نمی تونیم بگیم که قراره در مورد چه چیزی توضیح بدیم و دقیقا بگیم اون چیه که از نون شب واجب تره اما مبلغ بلیط رو اون قدر ، اون قدر پایین گذاشتیم که بدون هیچ بهانه ای بتونید تو این وبینار جذاب شرکت کنید. قطعا در مورد هر چیزی که صحبت خواهیم کرد ارتباط بسیار مستقیمی با گرانی،تورم،اوضاع اقتصادی و البته راهکارهایی برای بهتر شدن اوضاع  و شرایط حال و آینده ما خواهد داشت. باور کنید شرکت در این وبینار از نان شب واجب تر است و در واقع این وبینار به شما کمک می کند بتوانید نان شب تان را راحت تر تأمین کنید.   راستی میگم اگر بازهم قیمت دلار و سکه بالا بره اگر دوباره اجناس گرون تر بشه اگر پول از اینی که هست هم بی ارزش تر بشه می خواین چیکار کنید؟ آیا شما برنامه ای برای آینده ی خودتون و فرزنداتون دارین یا فقط میخواین غر بزنید و از شرایط گله کنید؟   ثبت نام در این وبینار و استفده از تجربیات کسانی که قبلا هم این شرایط رو تجربه کردن حداقل کاری است که می تونیم برای آینده ی خودمون و فرزندانمون انجام بدیم. ممنون که به ما اعتماد کرده و در این وبینار ثبت نام می کنید.   با شما موافقیم: با صدتا وبینار هم نمیشه این گرونی و تورم رو از بین برد اما مطمئن باشید مطالبی رو خواهید آموخت که میتونه در ادامه راه خیلی خیلی به شما کمک کنه که حداقل بتونید شرایط رو تا حد بسیار مطلوبی مدیریت نموده و حتی خیلی جاها تهدیدها رو به فرصت تبدیل کنید.   بهانه هایی برای شرکت نکردن در وبینار واجب تر از نان شب: فعلا وقت حضور در چنین وبینارهایی رو ندارم این وبینارها نمیتونه دردی رو از ما درمان کنه با این وبینارها نمیشه اوضاع و شرایط رو بهتر کرد   ولی سید محمد علوی (دانلود رزومه سید محمد علوی) به عنوان مدرس وبینار و بنیانگذار آکادمی علوی میخواد ثابت کنه با این وبینار میشه اوضاع و شرایط رو بهتر کرد. این وبینار آموزشی همراه با ضمانت می باشد و اگر به هر دلیلی از محتوای آن رضایت نداشتید می توانید از ضمانت بازگشت وجه استفاده نمایید. شما فقط دو راه دارید: 1-با همین شرایط موجود کنار بیایید و حق گله و شکایت از اوضاع اقتصادی ، تورم و موارد مشابه نداشته باشید. 2-با آموزش دیدن شرایط خود را بهتر نموده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایید.   آیا قصد دارید در ........................ تغییری حاصل شود؟ آیا دوست دارید برخی راهکارهای برون رفت از این شرایط را بیابید؟ آیا دوست دارید تا حد قابل توجهی از این گرفتاری ها و چالش ها را با موفقیت مدیریت نمایید؟   انتخاب با شماست: با همین شرایط موجود کنار بیایید با بهترشدن شرایط و یافتن راهکارهای مطلوب و این که باید چه کار کرد حداقل در این وبینار ثبت نام نمایید     اگر در مورد این وبینار سوالی دارید با یکی از شماره های 07152855480 و یا 09176858460 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.  
دوره وبینار واجب تر از نان شب دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار واجب تر از نان شب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی