اطلاعات دوره
آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها چیست؟ درس طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین دروس در رشته‌های علوم کامپیوتر و همچنین مهندسی کامپیوتر است. هدف از این درس، مطالعه و بررسی روش‌های طراحی الگوریتم‌ها برای حل مسائل مختلف و چگونگی تحلیل و اثبات درستی الگوریتم‌های ارائه شده برای حل آن‌ها است. آشنایی هرچه بیشتر با مسائل در حوزه‌های مختلف علمی باعث افزایش توانایی افراد در ارائه راه‌حل‌های الگوریتمی برای مسائل جدید خواهد شد. همچنین بسیاری از مسائل محاسباتی مطرح در حوزه‌های مختلف علم جزء مسائلی هستند که حل الگوریتمی آن‌ها در زمان قابل‌قبول به‌راحتی امکان‌پذیر نمی‌باشد، در نتیجه دسته‌بندی مسائل و شناسایی مسائل محاسباتی سخت که در زمان قابل‌قبول نمی‌توان جواب آن‌ها را به دست آورد، نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این دوره آموزشی، ابتدا به مفاهیم مقدماتی در حوزه طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها پرداخته شده و روش‌های کلاسیک برای حل مسائل مختلف به همراه مثال‌های متنوع ارائه می‌شود. برای این منظور روش‌هایی همچون روش تقسیم و غلبه، برنامه‌ریزی پویا، روش حریصانه، بازگشت به عقب و روش شاخه و تحدید موردبحث قرار می‌گیرند. به شکل ویژه، الگوریتم‌های مطرح در حوزه نظریه گراف و همچنین تطابق رشته‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. پس از آن، به بررسی سختی مسائل با استفاده از نظریه‌های موجود پرداخته می‌شود. سپس روش‌های الگوریتمی موجود برای حل مسائل سخت معرفی و در مورد هر یک از روش‌ها نمونه‌هایی نیز موردبحث قرار می‌گیرند، از جمله این روش‌ها می‌توان به الگوریتم‌های قطعی، الگوریتم‌های تقریبی، الگوریتم‌های تصادفی، روش‌های مکاشفه‌ای و روش‌های محاسباتی نوین اشاره کرد. در بسیاری از این روش‌ها، درستی الگوریتم‌های ارائه شده اثبات و منابع موردنیاز برای اجرای این الگوریتم‌ها به‌صورت دقیق تحلیل می‌شوند. آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها مناسب چه کسانی است؟ این درس برای تمامی علاقه‌مندان به کامپیوتر، مخصوصاً حوزه طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها، می‌تواند مفید باشد. آشنایی با ریاضیات، برنامه‌نویسی و داده ساختارها می‌تواند در درک بهتر مفاهیم این درس کمک‌کننده باشد. محتوای این دوره در نیمسال اول سال تحصیلی ۰۱-۱۴۰۰ در گروه علوم کامپیوتر دانشگاه تهران ارائه شده است. ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد گنج‌تابش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

استاد تابش فوق العادس ، ممنونم ازتون

مریم

ممنون امیدوارم موفق باشید استاد

رضا

بی نظیرید استاد واقعا از این همه شور و عشق و علاقه به آموزش می پردازید فقط باید صمیمانه تشکر کرد.

کاربر مکتب‌خونه

بسیار از آموزش عالی شما سپاسگزارم.

کاربر مکتب‌خونه

دم شما گرم واقعا دکتر تابش عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی