اطلاعات دوره
وبینار پیش‌بینی مالی برای استارتاپ‌ها
مسیر آموزشی

وبینار پیش‌بینی مالی برای استارتاپ‌ها

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تنها چیزی که با قطعیت در مورد محاسبات مالی استارتاپ‌ها می‌توان گفت این است که همه‌ی آنها اشتباهند! احتمالاً با خواندن جمله‌ی بالا لبخند زده‌اید (چیزی که در کلاس‌هایم با گفتن این جمله معمولاً اتفاق می‌افتد)؛ اما واقعیت این است که همین چند کلمه، راز شکست تعداد قابل توجهی از استارتاپ‌ها را نشان می‌دهد. بعنوان مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، به‌صورت روزانه با استارتاپ‌هایی سر و کار دارم که با وجود تمام شایستگی‌های فنی و تولید محصولات خوب، نمی‌توانند برآورد دقیقی از گذشته و پیش‌بینی خوبی از آینده‌ی مالی استارتاپ‌شان انجام دهند. این موضوع، جدا از اینکه می‌تواند ریسک شکست استارتاپ را بالا ببرد، احتمال موفقیت در جذب سرمایه را بسیار کاهش می‌دهد. در دوره‌ی «پیش‌بینی مالی» برای استارتاپ‌ها سعی می‌کنم در 6 ساعت با بیانی ساده و با ذکر مثال‌های عملی به شما کمک کنم تا حد زیادی اشتباه‌هایی که در پیش‌بینی مالی استارتاپ‌تان مرتکب می‌شوید را کاهش دهید. این دوره را به افراد زیر توصیه می‌کنم: بنیان‌گذاران استارتاپ‌های در حال جذب سرمایه بنیان‌گذاران یا کارشناسان استارتاپ‌های علاقمند به جذب سرمایه مدیران مالی استارتاپ‌ها کارکنان شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران جسورانه علاقمندان به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها حضور در این دوره نیاز به پیش‌نیاز خاصی ندارد؛ هرچند آشنایی اولیه با نرم‌افزار اکسل (در حد اینکه بدانید چطور باید در اکسل فرمول وارد کرد!) به بهره‌مندی بیشتر شما از دوره کمک می‌کند.   درباره‌ی مدرس: فارغ‌التحصیل مدیریت اجرایی؛ گرایش مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه سیناتک (VC تخصصی فینتک) هم‌بنیان‌گذار و مجری پادکست 10 صبح (پرشنونده‌ترین پادکست حوزه‌ی مدیریت، کارآفرینی و استارتاپ‌ها به زبان فارسی) مدرس دوره‌های مالی و کسب و کار استارتاپ‌ها مشاور استارتاپ‌های متعدد فناوری محور    
دوره وبینار پیش‌بینی مالی برای استارتاپ‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط میثم زرگرپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار پیش‌بینی مالی برای استارتاپ‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی