اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چطور نام برند را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم؟
مسیر آموزشی

وبینار چطور نام برند را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم؟

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه که در این آموزش یاد خواهم گرفت: - چطور برای خودم یک موشن گرافیک بسازم. - یاد میگیرم که چطور اسم و لوگوی خودم یا شرکتم رو خیلی ساده، جذاب و قابل فهم در عرض فقط 6ثانیه در ذهن مخاطبینم هک کنم. - چطور حس خوب از اسم خودم و برندم در ذهن مخاطب ایجاد کنم. - چطور ویدیوم رو مثل حرفه ای ها درست کنم از طریق موشن گرافیک. - چطور در ویدیو خودم و برندمو تبلیغ کنم. - ...   این وبینار مناسب چه کسانی هست؟ - کسانی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و یا کسب و کاری دارند و به دنبال این هستند که آدرس شبکه اجتماعی و یا اسم خودشون و شرکتشون در ویدیوها تبلیغ بشه. - علاقه مندان به یادگیری نرم افزار افترافکتس -علاقه مندان به ساخت انیمیشن وموشن گرافیک - کسانی که نمیدانند ازکجا باید شروع کنن و موشن گرافیک بسازن. - کسانی که بصورت مبتدی و حرفه ای با نرم افزار افترافکت کار می کنند. - کسانی که به دنبال جذب مخاطب از طریق ساختن ویدیو هستند. - کسانی که به دنبال آسان ترین و حرفه ای ترین راه برای تبلیغ خودشون و کسب و کارشون هستند.   سوال خیلی مهم: منی که سطح اطلاعاتم در زمینه افترافکت کم هست هم میتونم موشن گرافیک درست کنم و در همون چندثانیه اول باعث بشم مخاطبم به سمت من یا شرکتم جذب بشه و حس خوبی از خودم در ذهن مخاطب ایجاد کنم؟ جواب قطعا بله است. شما در پایان این وبینار با بکارگیری آموزش‌ها می‌توانید: موشن نام شرکت و برند خود را به صورت جذاب و کاملا حرفه‌ای طراحی و اجرا کنید. همچنین اگر به صورت فردی و یا در شبکه‌های اجتماعی در حال تولید محتوا هستید نام خود را جذاب طراحی کنید تا بهترین تجربه را برای مخاطبین خود رقم بزنید.         
دوره وبینار چطور نام برند را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط خشایار نعماوی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چطور نام برند را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی