اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تا به حال در پیرامون خود، مديران نالايقي را ديده اید که نردبان و پله¬هاي ترقي را طي کرده¬ در حالي که افراد شايسته ناديده گرفته شده اند. بروز چنين رفتاری در سازمان ها چه دلایلی می تواند داشته باشد؟     آیا تا به حال به فکر پیشبرد شخصی خود بوده اید؟     آیا تاکنون به اهیمت ساخت تصویر ذهنی مناسب از خود در ذهن دیگران فکر کرده اید؟     آیا تا کنون متوجه نرخ کند پیشرفت شغلی خود شده اید؟     آیا می دانید چه عواملی سبب موفقیت شغلی و پیشبرد شخصی شما می گردد؟     آیا می دانید چه عواملی سبب بهبود تصویر ذهنی دیگران از شما می شود؟     آیا می دانید چه عواملی سبب لطمه وارد نمودن به تصویر ذهنی دیگران از شما می شود؟     آیامی دانید برای هر بازاریابی و فروشی می بایست در ابتدا خود را بازاریابی نمایید؟     آیا می دانید چگونه می توان خود را بازاریابی نمود؟ بسياري از مديران به منظور انجام دادن امور محوله بر توانايي هاي خود تمرکز مي کنند در حالي که به ارتقاي شخصي خود به عنوان افرادی ارزشمند براي سازمان توجه نمي نمايند. در واقع آنان اهميت کمي براي موفقيت سازماني قائل هستند. تصوير ذهني موجود نسبت به آنان متشکل از تفاسير متعدد و مختلفي است که در موردشان ارائه مي گردد. تصوير ذهني صحيح، نسبت به فرد تنها منعکس کننده شخصيت وي نيست. مديران موفق تصوير ذهني خود را به گونه اي مناسب ايجاد و متناسب با جايگاه و فرهنگ سازماني انطباق مي دهند. آنان مي دانند که تصوير ذهني موجود در مورد آنها مهمترين عنصر براي ارزيابي ديگران  نسبت به عملکردشان می باشد. مدیران موفق آموخته اند که بايد به صورت روزانه مسائل مربوط به ساخت يک تصوير ذهني مناسب را رعايت نمايند. پيشبرد شخصي تابعي از احترام مديران نسبت به جايگاه خود در سازمان است. کتاب حاضر در بر گيرنده رهنمودهاي مفيدي درباره نحوه پيشبرد شخصي، به ويژه درباره ايجاد و مديريت تصوير ذهني مناسب به منظور دستيابي به موفقيت مي باشد. اولین وظیفه بازاریابان و فروشندگان حرفه ای، چگونگی بازاریابی خودشان به مخاطبان گوناگون است. راستی و درستی، خلوص نیت، رفتار درست، شخصیت، اصالت، قابلیت، صلاحیت و مهارت های فروش، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی به نیازها و نیازمندان، مجموعه ای از خصوصیات و خصلت هایی هستند که لازم است به خوبی عرضه شوند تا مشتریان و مخاطبان آن ها را ارزیابی نمایند  
دوره وبینار چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر عطاءاله هرندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی