اطلاعات دوره
وبینار چگونه سازمان تغییرپذیر بسازیم؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه سازمان تغییرپذیر بسازیم؟

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:هومن تصدیقی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این وبینار شرکت کنندگان می آموزند که : Gamification چیست و چرا باید از آن استفاده کرد. آشنایی مقدماتی عوامل مانع در سر راه پذیرش فرآیندها، استراتژی ها، ابزارهای کسب و کار چه مواردی هستند. چگونه می توان در افراد ایجاد انگیزه نمود. استراتژی ها، فرآیندها، نرم افزارها، مدل های کسب و کار و ... چگونه در سازمان مورد پذیرش قرار گیرند. با مدل Octalysis آشنایی اولیه پیدا می کنند. ویژگی های انواع Player ها را درک می کنند. مروری بر چند نمونه اجرا شده از Gamification. مخاطبین وبینار: مدیران میانی و ارشد کسب و کار مدیران میانی و ارشد فرآیندها کارشناسان، مدیران مانی و ارشد واحد تحلیل و طراحی سیستم ها کارشناسان، مدیران میانی و ارشد واحدهای IT. کلیه فعالین حوزه فرآیند، استراتژی، معماری سازمانی و مدل کسب و کار.  
دوره وبینار چگونه سازمان تغییرپذیر بسازیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هومن تصدیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه سازمان تغییرپذیر بسازیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی