اطلاعات دوره
وبینار چگونه محصول خود را ساده و جذاب و معرفی کنیم؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه محصول خود را ساده و جذاب و معرفی کنیم؟

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:علیرضا خنجری0
  • زمان:45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  چرا باید محصول را به زبان ساده معرفی کنیم وقتی با پیچیده نشان دادن آن بر عظمت و شگفتی محصول می توانیم اضافه کنیم؟ اگر محصول را به زبان ساده معرفی کنیم، مخاطب (مشتری، سرمایه گذار و یا حتی قانون گذار) فکر نمی کند که این یک محصول پیش پا افتاده و ساده است؟ چه فایده پنهانی در ساده معرفی کردن وجود دارد؟ آیا ساده معرفی کردن برایمان رقیب تراشی نمی کند و امکان تقلید محصول را افزایش نمی دهد؟ ساده معرفی کردن چه سودی برای ما دارد؟ ساده معرفی کردن چه فایده ای برای مخاطب دارد؟آیا جذاب معرفی کردن یک محصول یعنی چرب زبانی؟ برای جذاب معرفی کردن محصول باید فن بیان خوب داشت؟ برای جذاب معرفی کردن محصول باید زبان بدن خوبی داشت؟ چه چیزی در معرفی محصول جذاب است؛ خود محصول یا توضیحاتی که درباره آن می دهیم و یا هیچ کدام؟ چه ارتباطی میان ساده معرفی کردن و معرفی جذاب محصول وجود دارد؟ اینها سوال هایی است که پیرامون این سخنرانی کوتاه و متفاوت در این وبینار وجود دارد.سخنرانی این وبینار کوتاه است زیرا در حدود بیست دقیقه ارایه می شود و چهل دقیقه باقی وبینار به پرسش و پاسخ خواهد گذشت. این وبینار متفاوت است زیرا چکیده ای است از تجربه یک دهه مشاوره به شرکت های دانش بنیان و ساده سازی علم برای عموم جامعه که در نهایت افتخار دریافت جایزه ترویج علم 1398 را برای سخنران این وبینار به همراه داشته است.سخنران این وبینار، علیرضا خنجری مبتکر سناریوهای خنگ آموز علم است. او از سال  1389 به عنوان مجری برنامه های علم و فناوری و محصولات دانش بنیان در شبکه 4 فعالیت خود را آغاز کرد و این مسیر را تا کنون در رادیو و تلویزیون ادامه داده است. برجسته ترین دستاورد او خلق کاراکتر دانشپز است که از سوی مراکز علمی داخلی و بین المللی تقدیر و تشویق شده است. دانشپز یک کاراکتر تلویزیونی است که مطالب علمی را جوری می پزد که همه بتوانند آن را هضم کنند.علیرضا خنجری همچنین موسس لابراتوار ساده سازی ژنراتور است. در این لابراتوار مفاهیم جدیدی که این روزها زیاد به گوشمان می خورد برای مخاطبان هدف کسب و کارها ساده سازی می شود.     هر کجا، هر زمان، یادگیری آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان، متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان با توجه به شرایط کنونی کشور اقدام به برگزاری مجموعه آموزش غیرحضوری به صورت «وبینار» کرده است. این مجموعه با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، در مسیر مسئولیت اجتماعی آکادمی اینفوگرام و همراهان، به صورت «رایگان» از 12 اسفند 98 تا 2 خرداد 99 در سه فاز برگزار شده است.. این وبینار یکی از برنامه‌های کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» بوده که به صورت رایگان برگزار شده است. ویدیوی ضبط ‌شده وبینار برای جبران بخشی از هزینه‌های این کمپین و با هماهنگی مدرس با پرداخت مبلغ آن قابل مشاهده است.    
دوره وبینار چگونه محصول خود را ساده و جذاب و معرفی کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا خنجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه محصول خود را ساده و جذاب و معرفی کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی