اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه می توان به یک متفکر استراتژیک تبدیل شد؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه می توان به یک متفکر استراتژیک تبدیل شد؟

29,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 29,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  برنامه ریزی استراتژیک، استراتژیک نیست. برنامه هایی که به خوبی نوشته می شوند، اجرا نمی شوند. می بایست از برنامه ریز استراتژیک دست کشید. به سمت و سوی تفکر استراتژیک حرکت کنید و برنامه ریزی استراتژیک را رها کنید. با جست و جویی ساده در حوزه تفکر استراتژیک، با جملاتی مشابه جملات بالا برخورد می کنیم. وجود مسائل و مشکلات بسیاری در مسیر تدوین و اجرایی کردن برنامه های استراتژیک، سبب کاهش اثر بخشی این برنامه ها در کشور شده است تا جائیکه مدیران و برنامه ریزان از برنامه ریزی کردن دلسرد شده و آن  را کاری بی فایده و بیهوده می پندارند. بعضی از متخصصان و صاحب‌نظران مدیریت استراتژیک هم بر این باور هستند که دنیای متلاطم و آشفته کنونی که هر روز در آن شاهد تغییرات شگرفی هستیم، دیگر جایی برای آن روش‌های سنتی برنامه ریزی استراتژیک ندارد. آنها می‌گویند در دنیایی که هر روز در حال تغییر است، نمی‌توانیم بنشینیم و چشم انداز ده یا بیست ساله بنویسیم و ماتریس‌های مختلف را ترسیم کنیم و سند استراتژیک تنظیم کنیم و بعد هم انتظار داشته باشیم که کشتی سازمان، سالها بر همین مسیر که تدوین کرده‌ایم حرکت کند و به مقصد نیز برسد. این گروه از متخصصان تفکر استراتژیک را شکل تکامل‌یافته و جایگزین برنامه ریزی استراتژیک می‌دانند. ابزاری که بیشتر بر روی بهبود کیفیت تصمیم گیری و انتخاب تمرکز دارد تا تدوین برنامه‌های رسمی بلندمدت و تلاش دارند تا از این محل تحولی اثر بخش در این حوزه ایجاد کنند. ما در این وبینار قصد نداریم که ذهن شما را با تئوری ها و مباحث مختلف درگیر کنیم اما برای شما به خوبی تشریح خواهیم کرد که در دنیای متلاطم و آشفته چگونه تفکر استراتژیک می تواند به عنوان ابزاری مکمل در کنار برنامه ریزی استراتژیک قرار گیرد و سبب ارتقا اثر بخشی برنامه های استراتژیک شود. هدف ما در وبینار چگونه می توان به یک متفکر استراتژیک تبدیل شد، آموزش راه ها و روش های تفکر بر اساس مبانی مدیریت استراتژیک است. این وبینار به دنبال آموزش شیوه های برای بهتر فکر کردن است و آموزه های آن نه تنها در سازمان های تجاری بلکه در زندگی فردی و ارتباط اجتماعی نیز به طور گسترده ای می تواند کاربرد داشته باشد. پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.
دوره وبینار چگونه می توان به یک متفکر استراتژیک تبدیل شد؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر عطاءاله هرندی،دکتر عطاءاله هرندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه می توان به یک متفکر استراتژیک تبدیل شد؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی