اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونگی ارزیابی و ارزش گذاری استارتاپ ها
مسیر آموزشی

وبینار چگونگی ارزیابی و ارزش گذاری استارتاپ ها

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر استارتاپ، جذب میزان سرمایه مناسب در زمان مناسب و با شرایط مناسب است. اما در زمان جذب سرمایه، معمولاً اولین سوال این است که ارزش استارتاپ شما چقدر است؟ اگر به اصول ارزش‌گذاری استارتاپ مسلط نباشید، معمولاً قرارداد افزایش سرمایه‌ی غیرمنصفانه‌‌ای به شما تحمیل خواهد شد که باعث از دست دادن انگیزه برای موسسین و یا رسیدن به بن‌بست در دورهای بعدی جذب سرمایه خواهد شد. روش‌های ارزیابی استارتاپ‌ها راه‌هایی هستند که به وسیله آن صاحبان کسب و کار می‌توانند ارزش شرکت خود را در مرحله قبل از کسب درآمد به دست آورند. در واقع با این روش پیش بینی می‌شود که یک کسب و کار نوپا تا چه حد موفقیت‌آمیز خواهد بود و به نتیجه خواهد رسید. در ابتدا این کارگاه چند اصل بسیار حیاتی را شرح می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از شرایط ارزش‌گذاری استارتاپ در فضای سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر داشته باشید سپس در ادامه، روش‌های مختلف ارزش‌گذاری استارتاپ (بیش از 10 روش) به همراه مثال‌ها، کوئیزها و پروژه‌های مختلف شرح داده خواهد شد.
دوره وبینار چگونگی ارزیابی و ارزش گذاری استارتاپ ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط عطاءاله افتخاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونگی ارزیابی و ارزش گذاری استارتاپ ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی