اطلاعات دوره
وبینار کمپین فروش برای اسفند ماه
مسیر آموزشی

وبینار کمپین فروش برای اسفند ماه

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خیلی از مشاغل که مرتبط با بازار نوروزی هستند میتوانند با چند راهکار ساده فروش بیشتر ؛ سود بالاتر و همچنی فروش محصولات نه انبارشان در اسفند ماه امسال تجربه کنند. اما برای اینکار نیاز به چند راهکار برای برگزاری کمپین های فروش دارند که با برگزاری این کمپین های خاص به اهداف ذکر شده برسیم. من حمید رضا نبی خواه تجربه سی ساله خودم را در فروشگاه های زنجیره ای حجاب فاطمی که امسال هم اجرائی خواهند شد را با شما به اشتراک خواهم گذاشت این وبینار وِیژه مشاغلی هست که فروش نوروزی دارند مانند: اصناف پوشاک / پارچه / کیف و کفش / مانتو / کت شلوار / ساعت و زیور آلات / عطر و ادکلن / روسری / مبلمان / لوازم منزل و شغل های مرتبط با خرید عیدانه پس از شما میخواهم که 90 دقیقه از وقت خودتان را به این وبینار آنلاین اختصاص دهید و با آمادگی کامل پا در اسفند ماه بگزارید و علاوه بر یک فروش استثنائی و سود ده به برند سازی بیزینس خودتان در بهترین آورد اقتصادی سال 1397 کمک نمائید قطعا با عمل به راهکار های ارائه شده ؛ سال 1397 آغاز تصمیمی جدی برای موفقیت شما خواهد بود.
دوره وبینار کمپین فروش برای اسفند ماه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید رضا نبی خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کمپین فروش برای اسفند ماه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی