اطلاعات دوره
وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان
مسیر آموزشی

وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:عزیز میردار0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا در اختیار داشتن مهارتهای کوچینگ یک ضرورت برای مدیران به منظور مدیریت عملکرد کارکنان است. مدیریت عملکرد کارکنان یکی از مسوولیت های اصلی مدیران است که همواره بعنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و بهبود مستمر یک سازمان، یک تیم یا اعضاء یک گروه از آن یاد شده است.  رویکردها و روش های مدیریت عملکرد کارکنان هم مانند سایر فرایندهای مدیریت منابع انسانی در طول زمان دچار تغییرات و جهت گیری های مختلفی شده است. در ابتدا این فرایند بیشتر تاکید بر برنامه ریزی برای کارکنان و ارزیابی آنها بر اساس نتایج به دست آمده داشت ولی امروز در مفاهیم و مدلهای جدید به دفعات از نقش و تاثیر کوچینگ در مدیریت عملکرد کارکنان می شنویم. در این وبینار تلاش می کنیم ضمن معرفی کوچینگ به تاثیر داشتن مهارتهای کوچینگ برای مدیران در مدیریت عملکرد کارکنان بپردازیم. منابع پیش‌نیاز وبینار: http://bit.ly/2WktYF7  
دوره وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط عزیز میردار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی