اطلاعات دوره
آموزش ریدینگ آیلتس
مسیر آموزشی

آموزش ریدینگ آیلتس

650,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 650,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:شان محمدی4.3
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره ریدینگ آیلتس چیست؟ در این دوره علاوه بر یادگیری اصول و قواعد ریدینگ در زبان انگلیسی به‌طور خاص با تکنیک­‌های ریدینگ در آزمون آیلتس نیز آشنا خواهید شد و این امر به موفقیت هرچه بیشتر شما در آزمون آیلتس منجر خواهد شد. مزایا و اهداف دوره آموزش ریدینگ آیلتس چیست؟ اولین و بزرگ‌ترین مزیت این دوره آموزشی تدریس آن توسط استادی است که زبان اولشان زبان انگلیسی است. به­ این­ ترتیب شما با استفاده از این دوره از جزییات و ظرافت­‌هایی در آموزش برخوردار خواهید شد که فقط استادی که زبان اول انگلیسی دارد می‌­تواند این جزئیات را به شما آموزش دهد. در این دوره اصلی­‌ترین هدف، موفقیت شرکت­‌کنندگان دوره در آزمون آیلتس و به خصوص بخش ریدینگ آیلتس در نظر گرفته‌ شده است. به‌ این‌ ترتیب دوره آموزش ریدینگ آیلتس به نحوی برنامه‌ریزی‌ شده است که شما با استفاده از آن بتوانید بهترین عملکرد را در آزمون آیلتس داشته باشید و علاوه بر آن بتوانید مهارت­‌های زبانی خود در بخش ریدینگ را افزایش دهید.   دوره آموزشی ریدینگ آیلتس مناسب چه کسانی است؟ در تمام مراحل آموزش این دوره سعی شده تا مطالب آموزشی با زبانی ساده و روان در اختیار مخاطب قرار بگیرند. در نتیجه می­‌توان گفت دوره آموزش ریدینگ آیلتس نه‌تنها مناسب همه افرادی است که تمایل به شرکت در آزمون آیلتس دارند، بلکه همه‌ کسانی که قصد دارند مهارت خود در زمینه ریدینگ را افزایش دهند نیز می­‌توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند. مهارت‌های کسب شده بعد از گذراندن دوره کدام است؟ پس از گذراندن این دوره شرکت­‌کنندگان مهارت بالایی در ریدینگ زبان انگلیسی و پاسخ‌دهی به سوالات این بخش در آزمون آیلتس کسب خواهند کرد.  برای شرکت در این دوره چه پیش‌­نیاز­هایی وجود دارد؟ برای بهره‌بردن هرچه بهتر از این دوره نیاز است به زبان انگلیسی در سطح متوسط و بالاتر تسلط داشته باشید.
دوره آموزش ریدینگ آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط شان محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 650,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریدینگ آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهراد

!Much appreciated for ur superb package. Keep it up

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی