اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ۱۴ مدل عملیاتی برندسازی شخصی
مسیر آموزشی

وبینار ۱۴ مدل عملیاتی برندسازی شخصی

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:امید ملائکه3.5
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا برند‌سازی شخصی؟  برند سازی شخصی بهترین راه برای ایجاد یک تصویر زیبا و ماندگار از شما در ذهن اطرافیان و مشتریانتان، است. برند شخصی به شما کمک می کند تا در ذهن مخاطبان حس اعتماد ایجاد کنید و زمانی که مشتریان به محصول یا خدمتی که شما هم ارائه می دهید، فکر می کنند سریعا نام شما در ذهنشان بیاید. برند شخصی همان چیزی است که می تواند شما را به یک رهبر قدرتمند در حوزه ی کسب و کارتان تبدیل کند.   مخاطبین این وبینار چه کسانی هستند؟ همه ی افرادی که نیاز به موفقیت فردی و شغلی بیشتری در خود احساس می کنند و می خواهند بهتر دیده شوند. با شرکت در این وبینار چه چیزی یاد می‌گیریم؟ - با مفهوم برند آشنا می‌شویم. - یاد می گیریم چه چیزهایی برند هستند و چه چیزهایی برند نیستند. - با تیپ‌های شخصیتی، ساختار مغز و انواع رفتارهای مغز آشنا می‌شویم. - مفهوم شخصیت را یاد می‌گیریم. - درباره موفقیت فردی و شغلی صحبت می‌کنیم و اینکه چرا باید برندشخصی داشته باشیم. - 14 مدل های جهانی برندسازی شخصی را به صورت کاربردی بررسی می کنیم. پیش‌نیاز شرکت در این وبینار چیست؟ احساس نیاز برای یک تغییر واقعی در زندگی و کسب ‌و‌کارتان آیا مطالب این وبینار کاربردی هست؟  از آنجایی که به آموزش‌های ارائه شده در این وبینار اطمینان دارم (و شخصاً آن را تجربه کرده ام) به کاربردی بودن این دوره و نتایج آن بدون هیچ تردیدی ایمان دارم. با خیالی آسوده این وبینار را به صورت صد‌در‌صد گارانتی می کنم. در صورتی که شما از آموزش‌های این دوره به درستی استفاده کردید و نتیجه‌ای نگرفتید، تمام مبلغ پرداختی با احترام به شما عودت داده می شود اما قول می دهم که این قدر استفاده از مدل ها برایتان جذاب باشد که اصلا فکر استفاده از گارانتی را نکنید. مدرس وبینار: امید ملائکه - مدیر و موسس رسانه ایران برندینگ - دانش آموخته رشته مدیریت اجرایی، گرایش بازاریابی - مربی و مشاور توسعه فردی و برندسازی شخصی - دارای بیش از ۵ سال سابقه فعالیت متمرکز در حوزه کوچینگ و مشاور چهره‌های سیاسی، وکلا، ورزشکاران، پزشکان و هنرمندان   برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت شخصی امید ملائکه (OMBC.ir) مراجعه کنید.
دوره وبینار ۱۴ مدل عملیاتی برندسازی شخصی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط امید ملائکه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ۱۴ مدل عملیاتی برندسازی شخصی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی