اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ۵ روش کنترل و مدیریت استرس
مسیر آموزشی

وبینار ۵ روش کنترل و مدیریت استرس

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:علی پورصفیان0
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میدونستید که حدود 90% از تستهایی که سر جلسه کنکور اشتباه زده میشوند همان تستهایی هستند که دانش اموزان چندین و چند مرتبه انها را تکرار، تمرین و مرور کرده اند؟ چرا زمانی که درسی را با خود مرور میکنیم، در تنهایی خود، کامل به ان اطلاعات اشراف داریم اما در مقابل معلم و حتی در زمان برگزاری همایش یا سمینار و در مقابل دیگران، تمام ان اطلاعات از حافظه ما پاک میشود؟ چرا در سر جلسه ازمون های ازمایشی تستها را غلط پاسخ میدهیم اما وقتی همان سوالات را در خانه حل میکنیم به راحتی اب خوردن برایمان تبدیل میشوند؟ هزاران هزار سوال در ذهن ما به خاطر عدم عملکرد مناسب در شرایط مختلف وجود دارد که جواب تمامی ان سوال ها بسیار ساده است: استرس. اصلا استرس یا اضطراب؟ یا حتی ترس؟ ما میدانیم که یک عاملی وجود دارد که باعث به وجود امدن استرس میشود و در تمامی کارهای ما مشکل ایجاد میکند،اما اما اما اگر علت به وجود امدن فیزیولوژیکی استرس را بدانیم و راه های مقابله با ان را یاد بگیریم چه میشود؟ شاید بسیاری از فعالیتهای ما به راحتی به سرانجام برسد. ما در این وبینار به دلایل به وجود امدن استرس، فرق استرس و اضطراب و 5 راه حل و تمرین کنترل استرس را در اختیارتان قرار میدهیم که با انجام روز افزون ان تمرین ها نهایتا بعد از 7 روز کنترل کامل استرستون را در دست میگیرید و از ان در جهت رشد و پیشرفت خودتان استفاده میکنید. این وبینار برای شما واجب و الزامیست: شمایی که کنکور داری شمایی که در ازمون و امتحان های دوران مدرسه به خاطر استرس دچار مشکل میشوی شمایی که در جلسات مصاحبه شغلی مضطرب هستی شمایی که استرس از سوالهای تکراری (در اینده چه میشود) خواب و خوراکتان را قطع کرده و تمام عزیزانی که از وجود استرس در انجام کارهایشان رنج میبرند. و اگر حتی 1% به نتیجه مد نظر نرسیدید، 100% وجه به شما بازگردانده میشود. پس وقتتونو از دست ندین و تا دیر نشده از تخفیف ثبت نام استفاده کنید و خودتان را ثبت نام کنید. میبینمتون. راستی میتوانید برخی از محتوای اموزشی من را در صفحه اینستاگرام ali_poursafian تماشا کنید. عقاب باشید.  
دوره وبینار ۵ روش کنترل و مدیریت استرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علی پورصفیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ۵ روش کنترل و مدیریت استرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی