اطلاعات دوره
وبینار پروتکل‌های محتوایی مدیریت بحران
مسیر آموزشی

وبینار پروتکل‌های محتوایی مدیریت بحران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:یاور مشیرفر0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یاور مشیرفر قرار است در این وبینار، اصول مربوط به تاب آوری در بحران و پروتکل های مربوط به آن را مرور کند.  مساله اصلی در شرایط بحران، وجود پروتکلی است که به شما کمک کند بر استرسی که به دلیل رخداد آن به وجود امده فائق بیایید و بتوانید شرایط را تحت کنترل خود در آورید.  تدوین این پروتکل یک وظیفه جمعی در سازمان است که باید با حضور روسای سازمان و کارمندان انجام شود. در این وبینار قصد داریم روش تدوین این پروتکل را از یاور مشیرفر بیاموزیم.  یاور مشیرفر از زبان خودش من یاور مشیرفر هستم، مدیر ارشد محتوای نیک‌استارتر. در طول سال‌های اخیر، همواره از پروتکل‌های محتوایی و استانداردسازی محتوا گفته‌ام و نوشته‌ام.
دوره وبینار پروتکل‌های محتوایی مدیریت بحران دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط یاور مشیرفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار پروتکل‌های محتوایی مدیریت بحران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی