اطلاعات دوره
چگونه ايده‌هایی را كه در ذهن داریم، با كوچينگ عملی كنيم؟
مسیر آموزشی

چگونه ايده‌هایی را كه در ذهن داریم، با كوچينگ عملی كنيم؟

5,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 5,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:اهورا هاشمی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اولين وبينار آموزشی فراكوچينگ    چگونه ايده‌هایی را كه در ذهن داريم، با كوچينگ عملی كنيم؟   يادمان باشد اگر به جای استفاده از تكنيک‌های اثبات‌شده از تكنيک‌های ساختگی استفاده ‌كنيم، آنوقت ديگر درباره نرسيدن به خواسته‌های‌مان نبايد ناله كنيم.   بيشترمان عادت‌ داريم شب‌ها قبل از خواب موبايل‌مان را به شارژ بزنيم. تابه‌حال پيش آمده يک روز صبح باتری‌ گوشی‌ات حتی 1% هم شارژ نشده و تو هم متوجه آن نبوده باشی. و طبق عادت موبايلت را برمی‌داری و از خانه بيرون می‌روی، يک دفعه ميان انبوهی از كارها و تماس‌ها با اخطار Low Battery مواجه می‌شوی! چه حسی پيدا می‌كنی؟   تو يادت رفته بود كه اتصال آن سر شارژر را چک بكنی‌، يا سيم شارژر خراب بوده يا شايد يک‌ نفر قبل از تو كليد off سه‌راهی برق را زده و تو متوجه‌ش نبودی و... هر احتمال ديگری. در هر صورت شما الان يک گوشی بدون شارژ داری كه نمی‌تونی كارهايت را انجام بدهی.   شايد تصميم بگيری يک پاوربانک بخری، راه‌حل خيلی خوبی‌ست. اما شايد وقتی مسئله‌ت رفع شد، فراموشش كنی. به هر حال اين تصميم هم الان به كارت نمی‌آيد.   احتمالا تابه‌حال چنين اتفاقی يا مشابه‌اش برای همه ما رخ داده.   نمی‌خواهم اين قضيه(شارژ باتری) را بحرانی يا بيش از آنچه هست نشان دهم. اما اگر درست دقت كنيم، برای اغلب ما زندگی‌ بی‌شباهت به آن نيست.   يعنی يک جايی از زندگی سيم شارژر-مان به منبع وصل نبوده، ولی گمان می‌كرديم بوده است. و به تبع انتظار اتفاقات خوشايندی هم داشتيم و تعجب می‌كرديم كه چرا نمی‌افتد!   اما شايد فقط سيم وصل بود، و از منبع قطع. چيزهایی هست نمی‌دانيم كه نمی‌دانيم.     اين‌ها را نگفتم كه بعدش بگويم من يا اين وبينار آموزشی، "منبع" هستيم و بياييد وصل شويد(شركت كنيد). خير. من يک مدرس و مربی هستم كه سعی می‌كنم با اتفاقات و مثال‌‌های روزمره زندگی، بطور ساده و كاربردی آموزشی را به شما بدهم كه حدس می‌زنم نياز داريد.   هركسی منبع منحصربه‌فرد خودش را دارد، ما در اين وبينار كمك می‌كنيم كه تاحدودی آن را شناسايی كنيد.   وقتی بتوانيد به منبع خودتان وصل شويد، توانايی عملی كردن ايده‌ها و اقدام كردن را نيز بدست خواهيد آورد.       از كجا بدانيم به اين وبينار آموزشی نياز داريم؟     با نگاه كردن عميق و صادقانه به وضعيت كنونی زندگی‌ات. اگر همه چيز خيلی خوب است و احساس به يادگيری بيشتر و ايجاد تغييرات نداری، يقنين به اين وبينار هم نياز نداری.    از طريق حضور پيدا كردن در وبينار.     آدرس اينستاگرام و آيدی تلگرام جهت ارتباط بيشتر: @ahourahahemi
دوره چگونه ايده‌هایی را كه در ذهن داریم، با كوچينگ عملی كنيم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط اهورا هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 5,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه ايده‌هایی را كه در ذهن داریم، با كوچينگ عملی كنيم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی