اطلاعات دوره
وبینار چگونه فروش سایت آموزشی ام را 540 درصد افزایش دادم؟ بدون پرداخت هیچ پولی برای تبلیغات! (6 فروردین)
مسیر آموزشی

وبینار چگونه فروش سایت آموزشی ام را 540 درصد افزایش دادم؟ بدون پرداخت هیچ پولی برای تبلیغات! (6 فروردین)

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نام وبینار: چگونه فروش سایت آموزشی ام را 540 درصد افزایش دادم؟ بدون پرداخت هیچ پولی برای تبلیغات!و چطور شما هم می‌توانید در کمتر از یک روز  این سیستم را روی سایت خود پیاده‌سازی کنید! تجربه شخصی 7سال را در کمتر از 2 ساعت بدست آورید!در این وبینار تجربه شخصی‌ام از فروش محصولات آموزشی را به صورت آنلاین و در سایتم به آدرس کسبُ نت (kasbonet.com) شرح می‌دهم. ثبت‌نام نکنید اگر...اگر فقط به دنبال افزایش اطلاعات هستید شرکت در این وبینار را توصیه نمی‌کنم اما اگر به دنبال راهکارهایی کاملاً عملی و قابل اجرا هستید این وبینار می‌تواند به شما کمک کند تا این راهکارها را اجرایی کنید. قابل اجرای 100 درصد در سایت ‌های ایرانیاگر سایت آموزشی دارید یا به هر نوعی در حوزه آموزش فعال هستید راهکارهایی در این وبینار مطرح می‌شود که خیلی از آن‌ها تا کنون در سایت‌های ایرانی اجرا نشده است. تمایز ایجاد کنید، آن‌هم چه تمایزی...راهکارهایی برای افزایش تعامل با کاربران سایت آموزشی که هم باعث اعتماد بیشتر می‌شود و هم رتبه شما در گوگل را افزایش می‌دهد و هم فروشتان را بیشتر می‌کند! من عاشق اتوماتیک‌سازی کارها هستم، شما چطور؟و نهایتاً رازهایی برای اتوماتیک‌سازی کسب‌وکار آنلاین آموزشی شما مطرح می‌شود که فقط اجرای دو مورد از آن‌ها فروش ما را ظرف یک هفته 5 برابر کرد. هدیه شرکت در وبینار:به دوستانی که در وبینار حاضر شوند هدیه‌ای ویژه تعلق می‌گیرد که فعلاً سِکرِت است اما مطمئنم اگر بگویم هم باورتان نمی‌شود :)  
دوره وبینار چگونه فروش سایت آموزشی ام را 540 درصد افزایش دادم؟ بدون پرداخت هیچ پولی برای تبلیغات! (6 فروردین) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط پیمان پورخالقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه فروش سایت آموزشی ام را 540 درصد افزایش دادم؟ بدون پرداخت هیچ پولی برای تبلیغات! (6 فروردین) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی