اطلاعات دوره
وبینار چگونه مهارت Speaking خود را تقویت کنیم
مسیر آموزشی

وبینار چگونه مهارت Speaking خود را تقویت کنیم

35,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 35,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 صحبت کردن دوبرابر نوشتن و خواندن در ایجاد ارتباط موثر است. هرچه توانایی‌های ارتباطی شما بهتر باشد، در تحصیل و کار موفق‌تر خواهید شد و speaking مهم‌ترین مهارت ارتباطی به حساب می‌آید.  اما تنها راه برای تقویت زبان و به ویژه speaking، کلاس رفتن نیست. با استفاده از چارچوب مناسب، می‌توانید در منزل اسپیکینگ خود را تقویت کنید.  در این وبینار، راه و چاه تقویت speaking در منزل را به شما یاد می‌دهیم و چارچوب و استراتژی‌های کاربردی را ارائه می‌کنیم تا بدانید کارتان را از کجا شروع کنید و چگونه به جلو بروید.         
دوره وبینار چگونه مهارت Speaking خود را تقویت کنیم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا کاظمی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه مهارت Speaking خود را تقویت کنیم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی