اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه یک طراح محصول UI/UX شویم؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه یک طراح محصول UI/UX شویم؟

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:علی بابایی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای اینکه یک نوآموز و یا متخصص مسیر پیشرفت کاری و زندگی را سریعتر و آسان تر طی کند نیاز به تجربیاتی دارد که لازم نیست همه آنها را خودش تجربه کند، میتواند از افرادی که قبلا این راه را رفته اند بدست بیاورد و یا به عبارتی از تجربه افراد متخصص و با تجربه استفاده نماید. شروع هوشمندانه یک برنامه انتقال تجربه است که از افراد با تجربه دعوت می شود تا مسیر تبدیل شدن به یک مدیر و متخصص در فیلد تخصصی شان را برای شرکت کنندگان ترسیم کنند. شروع هوشمندانه به دنیای طراح محصول UI/UX مفهوم طراحی محصول در گذشته بیشتر در محصولات فیزیکی مانند لوازم خانگی، خودرو و هر محصول تجاری فیزیکی معنی پیدا می‌کرد و عموما طراحان صنعتی که این دانش را داشتند طراح محصول نامیده می‌شدند. اما امروزه علاوه بر تعریف دیروز خود، در تولید محصولات و سرویس‌های مدرن و دیجیتال امروزی هم به همان کیفیت نیازمند طراحی محصول هستیم. در روند تولید یک محصول دیجیتال، فعالیت‌های مجزا و زیادی انجام می‌شوند برخی از فعالیت‌ها و تخصص‌های لازم که عموما هرکدام که به عنوان مشاغل مجزا مطرح می شوند اینها هستند: طراحی تعامل و تجربه کاربری (Interaction and User Experience) طراحی بصری و گرافیک (Visual and Graphics) طراحی تصاویر متحرک و انیمیشن (Motion and animation) تحقیق درباره کاربر (User Research) آنالیز داده (Data Analysis) طراح‌های محصول و تیم‌های آن‌ها وظیفه دارند مشکلات، نیاز‌ها و مسائل کاربری را در غالب طراحی یک محصول «خوب» حل کنند آنها با دپارتمان‌های مختلف در شرکت در ارتباطتند، به طور مستقیم برای کاربر و به طور غیر مستقیم برای پایه‌هایی که کسب و کار بر روی آن استوار شده‌اند فعالیت می‌کنند. در دوره چگونه یک طراح محصول شویم؟ ابتدا با طراحی محصول و طراح محصول آشنا می شویم. سپس مسیر کلی تبدیل شدن به یک طراح محصول موفق را بررسی خواهیم کرد و در پایان با وظایف طراح محصول آشنا خواهیم شد و به بررسی شخصیت او می‌پردازیم تا بتوانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم و دریابیم آیا می‌توانیم طراح محصول خوبی باشیم یا خیر؟  
دوره وبینار چگونه یک طراح محصول UI/UX شویم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علی بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه یک طراح محصول UI/UX شویم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی