اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار خودآموز جامع آیلتس
مسیر آموزشی

وبینار خودآموز جامع آیلتس

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  استاد قاراخانی علاوه بر تدریس، در نقش یک مشاور، برنامه مطالعاتی مشخصی را برای شرکت کنندگان ارائه خواهند نمود. نمونه تدریس استاد قاراخانی: https://bit.ly/2V8hTke https://bit.ly/2SU42eH https://eseminar.tv/wb1860   صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/linguhub       آیا این دوره مناسب من است؟  دوره خودآموز IELTS مناسب کسانی است که زمان کمی دارند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر نمره‌ی خود را افزایش دهند. همچنین بهترین گزینه برای افراد شاغل است که در روزهای عادی نمی‌توانند در کلاس شرکت کنند. شما با شرکت در این دوره می‌توانید با یادگیری دانش زبانی و استراتژی‌های آمادگی آزمون، نمره‌ی خود را به 7 یا بالاتر افزایش دهید.                                                                                چرا باید این دوره را انتخاب کنم؟ مدرس دوره، آقای مسعود قاراخانی، با سال‌ها تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی و آزمون IELTS می‌توانند شما را با جدیدترین روش‌ها و استراتژی‌های آمادگی آزمون آشنا کنند تا با کمترین زمان به نمره‌ی دلخواه خود برسید.                                                                                   تفاوت این دوره با دوره‌های دیگر چیست؟ این دوره نه تنها به ارتقای دانش زبانی و تسلط بر تکنیک‌های آزمون کمک خواهد کرد، بلکه مسیر مشخص و برنامه‌ریزی‌شده‌ای را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد که می‌توانند آمادگی خود را به صورت دقیق افزایش داده و تا روز آزمون با برنامه پیش بروند.                                                                               
دوره وبینار خودآموز جامع آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 63 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مسعود قاراخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار خودآموز جامع آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی