اطلاعات دوره
وبینار کنترل خشم
مسیر آموزشی

وبینار کنترل خشم

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روان شناسان می‌گویند اگر اجازه دهید خشم، کنترل احساسات و رفتارهایتان را در دست بگیرد، روز به روز قوی‌تر می‌شود و به جای اینکه شما خشمتان را کنترل کنید، او شما را راه خواهد برد! ما عمدتا چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای (خانه، مدرسه، دانشگاه، محل کار) آن را تجربه می کنیم. خشم احساسی طبیعی و لازم است ولی وقتی شدت آن خیلی زیاد باشد، به کرات اتفاق بیفتد و نحوۀ ابراز خشم توسط فرد مناسب نباشد، می‌تواند مشکل ساز باشد. به نظر شما چه راه هایی برای برخورد با خشم وجود دارد؟ اگر خشم مان را کنترل نکنیم چه انتفاقاتی در زندگی ما رخ خواهد داد؟ اگر خشمگین شویم چه برخوردی با دیگران (خانواده، دوستان و یا آشنایان) خواهیم داشت؟ به خاطر خشمگین شدن چه اتفاقی برای ما رخ خواهد داد؟ اگر خشمگین شویم چه احساسی را تجربه خواهیم کرد؟ با وجود خشم می توان احساس شادی و رضایت از زندگی داشته باشیم؟ با وجود خشم می توانیم هم خودمان و هم دیگران را دوست داشته باشیم؟   آیا تا کنون این ها سوالات را از خودتان پرسیده اید؛ آیا پاسخ این سوالات می تواند راهگشای شما در زندگی تان باشد؟ انسان موجودی اجتماعی است و نیازمند روابط پایدار؛ بدون روابط موثر انسان قادر به کسب موفقیت نخواهد بود اما یکی از آفت های زندگی امروزی خشمگین شدن است و این هیجان درونی به دلایل مختلفی در زندگی شهری اجتناب ناپذیر است. ما باید آگاهی پیدا کنیم که چه چیزهایی باعث احساس خشم در درون ما می شود تا بتوانیم به نحو مطلوب با آن روبرو شویم. کنترل خشم یکی از مهارت های دهگانه زندگی است که از سوی سازمان بهداشت جهانی برای داشتن زندگی موفق به افراد توصیه شده است.      
دوره وبینار کنترل خشم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید جواد موسوی نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کنترل خشم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی