اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت
مسیر آموزشی

وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  مطمئنم در پایان هرسال به روش‌های متفاوتی خود را برای سال پیش رو آماده کرده‌اید؛ و این جای تبریک دارد زیرا ایجاد سالی متفاوت، یکی از دغدغه‌های شماست. خیلی از شما ممکن است به دلایل متفاوت در روند یک‌ساله‌ی خود نتوانسته‌اید به اهداف و خواسته‌های خود برسید؛ این امر خیلی عجیب نیست، به دلایل آن‌ها هم کاری نداریم ... چون موضوع بحث ما نیست،‌ اما چگونه امسال سالی متفاوت خلق کنیم؟ ممکن است با کوچینگ آشنا باشید و حتی از خدمات یک کوچ استفاده کرده باشید شاید هم نه؟! در این وبینار می‌خواهیم در یک کوچینگ گروهی شمارا برای یک سال متفاوت و دلخواه آماده کنیم. [کوچینگ چیست؟] البته منتظر برنامه‌ریزی‌های همیشگی نباشید ... اگر بار اولی است که از کوچینگ استفاده می‌کنید آماده‌باشید که به‌جای آنکه راه‌های برنامه‌ریزی را بشنوید با خودتان گفتگو کنید و بعد به سمت برنامه‌ریزی قدم بردارید شاید این راه به شما کمک کند که از همه تکنیک‌هایی که تاکنون یاد گرفتید به بهترین شکل استفاده کنید. منتظر این باشید که به درون خود نگاه کنید. به چرایی خواسته‌هایتان و قرار است در یک مکان امن با خودتان روراست و مهربان باشید. خلق بهترین سال زندگی برای هر فردی تنها توسط خود او رقم می‌خورد.   پس همراه ما باشید برای خلق بهترین سال زندگی. منتظر شما هستیم آکادمی کوچینگ FCA انگلستان  
دوره وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط نازنین ملک‌بیکلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی