اطلاعات دوره
وبینار گیمیفیکیشن در بازاریابی
مسیر آموزشی

وبینار گیمیفیکیشن در بازاریابی

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گیمیفیکیشن چیه؟ به طور خیلی ساده و خلاصه، استفاده از مکانیزم‎‌های بازی‌سازی در محیطهای به غیر از بازی رو میگن گیمیفیکیشن یا به عبارتی «بازی‌وار سازی» یا «بازی‌طور سازی»  چرا فرآیندها را گیمیفای کنیم؟ چون بازی‌ها جذاب و سرگرم کننده هستن! تا به حال براتون پیش اومده که پس از یک روز سخت کاری، زمانی که به خونه می‌رسید به جای استراحت، به سراغ گیم و بورد گیم بروید؟ چرا به بازی نمی‌گیم «خسته ام! الان حال ندارم!» مکانیزم های بازی، شما را تسخیر می‌کنه. حالا فکر کنید همین مکانیزم‌ها در محیط کار و ... طراحی و پیاده‌سازی شوند. اونوقت شما از انجام اون کار، که اصلا شبیه به بازی نیست، لذت می‌برید و خسته نمی‌شید :) در این وبینار چه چیزی یاد می‌گیریم؟ در این وبینار، استفاده از گیمیفیکیشن در مراحل مختلف بازاریابی دیجیتال رو یاد می‌گیریم. با کمک گیمیفیکیشن، نرخ تبدیل هرکدوم رو می‌تونیم بهبود بدیم. همچنین، ساخت محیط گیمیفای شده بر حسب پرسونای مد نظرمون رو یاد می‌گیریم تا کاربر/مشتری، به محیط بازی‌سازی شده مورد انتظار خودش وارد بشه.  
دوره وبینار گیمیفیکیشن در بازاریابی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط ارسلان شورابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار گیمیفیکیشن در بازاریابی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی