اطلاعات دوره
وبینار راه‌های تقویت زبان با کمک آهنگ و موسیقی
مسیر آموزشی

وبینار راه‌های تقویت زبان با کمک آهنگ و موسیقی

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این وبینار می‌گذرد:  راه و چاه تقویت زبان با استفاده از آهنگ و موسیقی را نشان‌تان می‌دهیم.  روش‌های تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ با کمک موسیقی را یاد می‌گیرید  چارچوبی گام‌به‌گام ارائه می‌دهیم که بازده یادگیری شما را به حداکثر می‌رساند. ابزارهایی کاربردی به شما معرفی می‌کنیم که کارتان را راحت‌تر و یادگیری را جذاب‌تر می‌کنند.  مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌ها برای یادگیری زبان را  به صورت سطح‌بندی شده به همراه ترجمه، نکته‌های آموزشی و تمرین را در اختیارتان قرار می‌دهیم  هدیه ویژه آقای مترجم را تقدیم‌تان می‌کنیم  موسیقی یکی از بهترین منابع برای یاد گرفتن زبان‌های خارجی است و اکثر متخصصان آموزش زبان توصیه می‌کنند برای تقویت مهارت‌های لیسنینگ و اسپیکینگ و همچنین گسترش دایره واژگان خود، از آهنگ و موسیقی کمک بگیرید.  مزایای استفاده از موسیقی برای یادگیری زبان  برخلاف کلاس و کتاب، با موسیقی از لحظه لحظه یادگیری زبان لذت می‌برید و انرژی می‌گیرید  با کمک موسیقی، کلمه‌ها و عبارت‌ها را راحت‌تر به خاطر می‌سپارید و دیرتر فراموش می‌کنید  کلمه‌ها و عبارت‌هایی را یاد می‌گیرید که در انگلیسی روزمره کاربرد دارند مثل idiom و phrasal verb نکته‌های گرامری را بدون نیاز به کتاب زبان و تمرین‌های خسته‌کننده به ذهن‌تان می‌سپارید یاد می‌گیرید کلمه‌ها و عبارت‌ها را مثل افرادی تلفظ کنید که زبان اولشان انگلیسی است.   با کمک موسیقی می‌توانید کلاس زبان را همه جا دنبال خودتان داشته باشید  مهم‌ترین ویژگی موسیقی که آن را برای یادگیری زبان ایده‌آل می‌کند، این است که آن را بر اساس سلیقه و علایق خودتان انتخاب می‌کنید. سبک موسیقی موردعلاقه افراد با هم تفاوت دارد ولی همه می‌توانند از موسیقی برای یادگیری زبان استفاده کنند.    با وارد کردن کد تخفیف mrmotarjem500 از 50 درصد تخفیف ویژه هنگام ثبت نام بهره‌مند شوید. 
دوره وبینار راه‌های تقویت زبان با کمک آهنگ و موسیقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا کاظمی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار راه‌های تقویت زبان با کمک آهنگ و موسیقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی