اطلاعات دوره
وبینار 3 ساعت آموزش ادوبی ایکس دی Adobe XD
مسیر آموزشی

وبینار 3 ساعت آموزش ادوبی ایکس دی Adobe XD

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

** دوستان این وبینار رایگان شد ** ورژن جدید ویدیوهای ضبط شده رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید http://s11.picofile.com/file/8406306568/XD_Free_tuts.zip.html برای حمایت و ارتباط با مدرس میتونید شبکه های اجتماعی زیر را دنبال کنید: https://dribbble.com/HamidRMousazade https://www.instagram.com/hamidrmousazade/   اگر طراح رابط کاربری یا تجربه کاربری هستید، حتما نام نرم افزار Adobe XD به گوشتان خورده است. ادوبی ایکس دی نرم افزاری جوان محسوب میشود که توانسته جایگاه خوبی بین طراحان این حوزه کسب کند. در این وبینار به کار با نرم افزار و امکانات آن به صورت عملی و اجرایی + ترفندهایی که خیلی‌‌ها از آنها اطلاعی ندارند میپردازیم (دقت فرمایید که در این وبینار اصول طراحی رابط کاربری یا تجربه کاربری آموزش داده نمیشود، بلکه فقط آموزش کار با نرم افزار برای کسانی که نیازمند یادگیری هستند فراهم شده است).
دوره وبینار 3 ساعت آموزش ادوبی ایکس دی Adobe XD دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید‌رضا موسی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار 3 ساعت آموزش ادوبی ایکس دی Adobe XD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی