اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش ویزیو Visio صفر تا صد + 4 درس رایگان
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش ویزیو Visio صفر تا صد + 4 درس رایگان

412,720 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 412,720 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جامعترین دوره آموزش Visio | ویزیو فارسی مهندس میرصمدزاده بصورت گام به گام ، مقدماتی تا پیشرفته و کارگاهی به شما در تسلط پیدا کردن به ابزار ویدیو بسیار کمک می کند. دوره ویزیوی مهندس میرصمدزاده در قالب 16 فیلم آموزشی Visio به شما از آشنایی با محیط تا کشیدن نقشه های شبکه و کار با لایه ها و اشکال و ... را آموزش خواهد داد. این دوره به عنوان یک دوره بسیار مهم در بحث مستند سازی شبکه و منظم سازی آن به مدیران شبکه کمک می کند . نرم افزار ویزیو یکی از بهترین نرم افزارهای رسم انواع چارت ، دیاگرام ، نقشه ، پلان و موارد مشابه از مبتدی تا حرفه ای می باشد .
دوره بهترین دوره آموزش ویزیو Visio صفر تا صد + 4 درس رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط پیمان میرصمدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 412,720 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش ویزیو Visio صفر تا صد + 4 درس رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی