اطلاعات دوره
آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی
مسیر آموزشی

آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی

144,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 144,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمدرضا طیران4.5
  • زمان:1 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توجه به شرایط موجود در بازار کار و... ادامه تحصیل در خارج از کشور و تحصیل در دانشگاه‌­های معتبر سراسر دنیا اهمیتی بیش از همیشه دارد. پذیرش در دانشگاه‌­های خارج از کشور علاوه بر برخورداری از سطح علمی مناسب، نیازمند مهارت‌­هایی است که آگاهی و اشراف بر این مهارت­‌ها فرایند اپلای را برای شما بسیار ساده‌­تر خواهد کرد. یکی از مهارت‌­هایی که بسیاری از متقاضیان اپلای به آن نیاز دارند، مهارت چگونگی ارتباط گرفتن و برقراری تماس با اساتید در دانشگاه مورد نظر است. به دست آوردن این مهارت نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است و نا آگاهی از آن می­‌تواند به از دست رفتن بهترین موقعیت­‌های تحصیلی منجر شود.. آشنایی با نحوه ایمیل زدن به اساتید برای اپلای به شما کمک خواهد کرد تا شانس بیشتری برای‌ جلب نظر موافق استاد و اخذ پذیرش تحصیلی داشته باشید.‌ در صورتی که داوطلب ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید، باید بدانید که یکی از بهترین روش‌ها برای مکاتبه و ایجاد ارتباط با اساتید خارجی و بین‌المللی ارسال ایمیل به آنها است.‌ برای اینکه بتوانید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های بین‌المللی به ادامه تحصیل بپردازید (به خصوص در مقطع دکترا ) باید پروپوزال خود را ارائه کرده و نظر استاد راهنما را برای ادامه همکاری با خود جذب کنید تا بتوانید‌ پذیرش تحصیلی بگیرید. نگارش ایمیل یک روش آسان و سریع برای ارسال درخواست‌ها و بیان نیت شما به اساتید بین‌المللی‌ خواهد بود. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که نگارش ایمیل به اساتید بین‌المللی آداب و مرسومات‌ مخصوص به خود را دارد و شما باید نکات مربوط به‌ نحوه ایمیل زدن به اساتید برای پذیرش را رعایت کنید. در این نوشته به بررسی نحوه ایمیل زدن به اساتید برای اپلای خواهیم پرداخت. اگر شما نیز می‌خواهید به منظور اخذ پذیرش تحصیلی برای استاد ایمیل بفرستید، این نوشته را با دقت مطالعه نمایید. دوره آموزش «ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی» چیست؟ دوره «آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی» به منظور راهنمایی و آموزش چگونگی برقراری ارتباط با اساتید شاغل در دانشگاه­‌های خارج از کشور تعریف شده است. در این دوره می‌­توانید نحوه برقراری ارتباط با اساتید را به بهترین شکل و به زبان ساده یاد بگیرید. هدف از دوره آموزش ایمیل به استاد برای اپلای چیست؟ اولین هدف در ارائه این دوره آموزشی این است که دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه­‌های خارج از کشور بتوانند ساده‌­تر استاد مورد نظرشان را پیدا کنند. سایر هدف­‌هایی که در ارائه این دوره آموزشی وجود دارد مواردی مثل چگونگی برقراری ارتباط با استاد مورد نظر، مباحثی که بهتر است در شروع تماس با استاد مورد نظر مطرح شوند و ... است. دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ در طراحی و برنامه ریزی این دوره آموزشی سعی شده همه سوالات و ابهامات موجود در رابطه با چگونگی برقراری ارتباط با اساتید توضیح داده شود. به علت این موضوع و تجربه‌ای که در این موضوع وجود دارد همه کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند می‌­توانند مخاطب این دوره باشند. علاوه بر این افراد، سایر کسانی که تمایل دارند چگونگی پذیرش در دانشگاه­‌های خارج از کشور را بدانند نیز می­‌توانند مخاطب این دوره باشند. بیشتر بدانید
دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا طیران مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 144,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایمیل به اساتید برای اپلای و پذیرش تحصیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی

با سلام و احترام خیلی ممنون از دوره‌ای که تهیه کردید. فقط اگر مثل بیشتر دوره‌های دیگر لینک دانلود را هم قرار بدهید، خیلی خوب است. تشکر مجدد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی