اطلاعات دوره
تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی
مسیر آموزشی

تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی

44,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 44,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت در هر کسب‌وکاری، پیگیری و تعقیب مسیرهایی است که بزرگان آن رشته در مسیر رسیدن به موفقیت شغلی خود طی کرده‌اند. برای این کار باید زندگینامه این افراد را مطالعه کرد؛ اما بهترین گزینه این است که پای صحبت‌های آن‌ها نشست و تجربیات شخصی‌شان را به گوش جان شنید. دوره تجربیات بزرگان کسب‌وکار درباره مسیر شغلی یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که می‌خواهند کسب‌وکار خود را کلید زده و قدم در این راه بگذارند. دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی چیست؟ دوره تجربیات بزرگان کسب‌وکار درباره مسیر شغلی یکی از دوره‌های سایت لینکدین است؛ در طی این دوره، افراد مشهور و قدرتمندی در زمینه کسب‌وکارهای مختلف، در جلوی دوربین قرار گرفته و درباره مسیرهای شغلی خود صحبت می‌کنند. صحبت این افراد معمولاً در حد 5 دقیقه و به زبان انگلیسی است؛ مکتب‌خونه صحبت‌های این افراد را ترجمه و زیرنویس کرده و در قالب یک دوره آموزش و انگیزشی برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب‌وکار ارائه داده است. مهم‌ترین افرادی که در این دوره با آن‌ها مصاحبه شده است؛ عبارت‌اند از: بیل گیتس، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت ریچارد برانسون، بنیان‌گذار گروه ویرجین ایندرا نویی، مدیرعامل سابق پپسی مگ ویتمن، مدیرعامل سابق hp   هدف از یادگیری دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی چیست؟ هدف از دوره تجربیات بزرگان کسب‌وکار درباره مسیر شغلی انگیزه بخشیدن به کسانی است که برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود تردید داشته و یا در ابتدای این مسیر هستند. به عبارت بهتر مصاحبه‌کنندگان در این دوره در تلاش هستند تا خود را در جایگاه یک فرد تازه‌کار در این مسیر قرار داده و سؤالاتی را بپرسند که به آن‌ها در پیمودن مسیر کمک می‌کند. هدف از این دوره ارائه نکات ارزشمندی است که هر فرد می‌تواند با استفاده از آن‌ها مسیر درست را در حرفه و مسیر شغلی خود پیدا کرده و این مسیر را برای خود هموار کند. همچنین افراد می‌توانند با شرکت در این دوره، ایده‌های خود را برای شروع کسب‌وکار بهبود بخشیده و راه‌های جذب سرمایه‌گذار را یاد بگیرند.   دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی مناسب چه کسانی است؟ دوره تجربیات بزرگان کسب‌وکار درباره مسیر شغلی مناسب همه افرادی است که دوست دارند در آینده به یکی از تأثیرگذارترین افراد در رشته شغلی خود و در جهان تبدیل شوند. برای استفاده از مباحث این دوره، نیازی به داشتن سطح سواد خاصی نیست؛ تنها کافی است که شما به کسب دانش برای پیمودن مسیر شغلی خود علاقه‌مند بوده و بخواهید که از تأثیرگذارترین متفکران، رهبران و نوآوران جهان مشاوره بگیرید. بیشتر بدانید
دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 44,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تجربیات بزرگان کسب و کار درباره مسیر شغلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

دوره ی خوبی بود به لحاظ اینکه بزرگان کسب و کار نظرات متنوعی جهت رشد و ارتقای مخاطب دارند.

محسن

بسیار خوب. توصیه میشود.

امیر

خیلی عالی

فاطمه

خیلی خوبه

مهدی

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی