اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی ایمیل سرور MailEnable به زبان بسیار ساده
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی ایمیل سرور MailEnable به زبان بسیار ساده

197,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 197,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:محمد نصیری0
  • زمان:0 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تا اسم راه اندازی ایمیل سرور می آید همه دوستان مایکروسافتی به فکر استفاده کردن از سرویسی مثل Exchange سرور یا MDaemon می افتند ، غافل از اینکه خودمان هم نمی دانیم چرا برای کارهایی به سادگی ارسال و دریافت ایمیل بایستی از سیستم های پیچیده ای به شکل بد استفاده کنیم ، در این ویدیوی آموزشی ما به شما نحوه نصب و راه اندازی استاندارد یک ایمیل سرور رایگان و بسیار کاربری ویندوزی به نام MailEnable را معرفی و آموزش می دهیم و
دوره آموزش راه اندازی ایمیل سرور MailEnable به زبان بسیار ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 0 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط محمد نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 197,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی ایمیل سرور MailEnable به زبان بسیار ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی