اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هک کردن پسورد ویندوز : چگونه پسورد ویندوز را کرک کنیم؟
مسیر آموزشی

آموزش هک کردن پسورد ویندوز : چگونه پسورد ویندوز را کرک کنیم؟

33,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 33,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو2
  • مدرس:محمد نصیری0
  • زمان:0 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش هک کردن پسورد ویندوز یا آموزش کرک کردن پسورد ویندوز ؟ در واقع چیزی به نام هک کردن در این ویدیو آموزش داده نمی شود و تفسیر شما از واژه هک چیزی نیست که از فیلم های هالیوودی می بینید . این اولین ویدیوی آموزشی من در انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران است و در این ویدیو می خواهیم بخشی از ماژول System Hacking ای که در دوره آموزشی CEH یا هک قانونمند می گذرانید را به شما آموزش بدهیم. در این ویدیوی آموزشی من به شما ابتدا ساختار ذخیره سازی پسوردها در سیستم عامل ویندوز را توضیح خواهم داد ، سپس در خصوص محل نگهداری پسوردهای ویندوز و فایل SAM توضیحاتی داده خواهد و متوجه می شوید که بصورت عادی نمی توان به محتویات این فایل دسترسی پیدا کرد .
دوره آموزش هک کردن پسورد ویندوز : چگونه پسورد ویندوز را کرک کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 0 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط محمد نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 33,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک کردن پسورد ویندوز : چگونه پسورد ویندوز را کرک کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی