اطلاعات دوره
آموزش FPGA پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش FPGA پیشرفته

867,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 867,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی آیت4.4
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد FPGAها چیست؟ FPGA ها برای ایجاد یک سیستم با انعطاف پذیری و کارآیی بالا مورد نیاز می‌باشند. FPGA ها با ارائه یک معماری برنامه پذیر، قیمت پایین و زمان راه اندازی اندک و مهم تر از همه، ایجاد امکان پردازش موازی مشکلات متعدد مهندسین و طراحان مدارات دیجیتال را رفع نموده اند. از دیگر مزایای استفاده از FPGA ها در طراحی‌ها، می‌توان به سرعت بالای پردازش و فرکانس کاری بسیار بالای آن ها اشاره کرد. FPGA ها در حوزه‌های گسترده ای از جمله پردازش سیگنال، پردازش تصویر، سیستم‌های انتقال داده­‌های دیجیتال، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های جنگ الکترونیک، سیستم‌های بی­سیم، سیستم‌های راداری و سیستم‌های مختلف کنترلی به کار برده می‌شوند. هدف از دوره آموزشی FPGA پیشرفته چیست؟ هدف از دوره آموزشی FPGA پیشرفته آشنایی با معماری داخلی FPGAها، نحوه برنامه‌­ریزی و استفاده از آن‌ها، بهینه­‌سازی برنامه­‌ها، شبیه‌سازی برنامه‌­ها، معرفی ابزارهای مورد استفاده جهت کار با تراشه­‌های FPGA و استفاده از تراشه‌­ها در پروژه­‌های جدی با نرخ بالا و حجم پردازش سنگین است.  دوره آموزش FPGA پیشرفته مناسب چه کسانی است؟ این دوره ها برای کسانی که علاقمند به کار در حوزه­‌های مختلف مرتبط در ایران و یا خارج از کشور هستند، مناسب است. همچنین دانشجویانی که در زمینه­‌های تحقیقاتی مشغول هستند می­ توانند از مفاهیم گفته شده استفاده نمایند. بطور کل یکی از قدرتمندترین تراشه‌هایی که امروزه در کاربردهای مختلف الکترونیکی، مخابراتی و کنترل مورد استفاده شرکت های بزرگ دنیا و ایران است، تراشه­‌های FPGA است که با فراهم آوردن بسترهایی برای پردازش سیگنال، قابلیت‌های مورد استفاده در پردازنده‌­ها و... در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بعد از فراگیری دوره آموزش FPGA پیشرفته در مکتب‌خونه چه مهارت­‌هایی کسب خواهید کرد؟ این دوره آموزشی در ادامه مباحث دوره FPGA مقدماتی ارائه می‌شود. در دوره مقدماتی به مفاهیم اساسی مربوط به معماری FPGAها، مقایسه آن‌ها با دیگر پردازنده‌­ها، ساختارهای برنامه‌­نویسی موجود برای FPGAها، فرآیند شبیه­‌سازی و پیاده­‌سازی آن‌ها پرداخته می‌­شود و در دوره پیشرفته فرآیند مورد استفاده جهت اجرای محاسبات پردازشی، بهینه­‌سازی کدها در پروژه ­های با نرخ بالا یا محدودیت‌های سطح مصرفی یا توان مصرفی، روند کوانتیزاسیون و انکدینگ مورد استفاده در الگوریتم‌های پردازشی و مباحث مربوط با هسته­‌های پردازشی تشریح خواهند شد. بیشتر بدانید
دوره آموزش FPGA پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی آیت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 867,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش FPGA پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

تشکر از دکتر آیت عزیز بابت زحماتشون ...

محمدامین

ضمن تشکر از مکتبخونه و استاد آیت برای تهیه دو دوره مقدماتی و پیشرفته fpga باید چندتا نکته بگم که این مبحث یکی از بکرترین مباحث در رشته سخت افزار و الکترونیک نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب میشه و کمتر دوره خوب و جامع ازش میشه دید که روی مباحث پردازش تصویر و برخی الگوریتم های خاص کار کرده باشه و بهش پرداخته باشه به همراه صحت سنجی های متفاوت در نرم افزار متلب که یک ویژگی محسوب میشه نمیخوام بی جا از چیزی تعریف کنم ولی الان که دوره پیشرفته رو به پایان رسوندم واقعا راضی هستم چون چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتم باتوجه به اینکه میکروکنترلر ها به هیچ وجه نمیتونن نیازی که fpga برطرف میکنه رو برطرف کنن یادگیریش رو به همه توصیه میکنم و نکته اساسی این دوره این بود که نصف یادگیری در حل تمرین ها اتفاق میفته و باید برای حل هر تمرین وقت گذاشته بشه و مقالات متعددی خوانده بشه والبته خب استاده دوره هم که همیشه پاسخگو هستند باز هم تشکر میکنم از استاد آیت و مکتبخونه موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی