اطلاعات دوره
کلیات روان‌شناسی
مسیر آموزشی

کلیات روان‌شناسی

237,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 237,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Paul Bloom5
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویدیوهای زبان اصلی دوره به صورت رایگان هستند اما برای دسترسی به زیرنویس فارسی ویدیوها می توانید محتوای دوره را خریداری کنید   کاربرد دوره کلیات روان‌شناسی چیست؟ تعبیر و معنی رؤیاهایی که می‌بینید چیست؟ آیا زن و مرد از نظر ماهیت و شدت تمایلات جنسی متفاوت هستند؟ مردم بیشتر از چه چیزی می‌ترسند؟ چه چیزی ما را خوشحال می‌کند؟ دلایل و علاج بیماری روانی چیست؟ دوره مقدمه‌ای بر روان‌شناسی سعی دارد تا با ارائه مروری جامع از مطالعات علمی اندیشه و رفتار، به این سؤالات و بسیاری دیگر پاسخ دهد. روان‌شناسی، یک‌رشته علمی است که به مطالعه فرایندها و وضعیت‌های روانی و همین‌طور رفتار در انسان و سایر حیوانات می‌پردازد. رشته روان‌شناسی به‌طورکلی به دو قسمت تقسیم می‌شود: قسمت بزرگی از آن به درمانگران و روان‌درمانی و قسمتی کوچک اما درحال‌رشد از آن به مطالعه علمی ذهن، مغز و رفتار اجتماعی اختصاص دارد.   هدف از دوره کلیات روان‌شناسی چیست؟ این دوره شما را با عناوینی همچون ادراک، ارتباطات، یادگیری، حافظه، تصمیم‌گیری، دین، متقاعد‌سازی، عشق، میل جنسی، گرسنگی، هنر، خیال و خواب آشنا ساخته و چگونگی رشد این جنبه‌های ذهنی در کودکان، چگونگی تفاوت آن‌ها در افراد، سیستم اعصاب در مغز و چگونگی تجزیه آن‌ها در اثر بیماری و آسیب را به شما می‌آموزد. دوره کلیات روان شناسی مناسب چه کسانی است؟ دانش‌آموزانی که قصد ادامه تحصیل در رشته روان‌شناسی را دارند و یا می‌خواهند در مورد این رشته اطلاعات پایه‌ای و مقدماتی به‌دست آورند می‌توانند از این دوره بهره ببرند، به‌علاوه دانشجویان رشته روان‌شناسی که می‌خواهند دروس زمینه‌های روان‌شناسی (مانند هیلگارد یا سانتراک) را بگذرانند این دوره را مفید ارزیابی می‌کنند. حتی اگر دانشجو و یا متقاضی تحصیل در این رشته نیستید، این دوره به شما کمک می‌کند تا با ابعاد مختلف شخصیتی، افکار و رفتار خود آشنا شده و حتی افراد پیرامونی خود را بهتر درک کنید پس گذراندن چنین دوره‌ای برای تمامی افراد یک جامعه ضروری است. بیشتر بدانید
دوره کلیات روان‌شناسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Paul Bloom مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 237,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کلیات روان‌شناسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یکتا

برای شروع و اطلاعات اولیه درباره روانشناسی خیلی خوبه. به کسایی که میخوان برای رشته دانشگاهی روانشناسی بخونن حتما توصیه میکنم این 9 ساعت رو ببینند و بعد تصمیم بگیرند چون روانشناسی واقعی با روانشناسی زردی که در شبکات اجتماعی و کتاب‌های پرفروش میبینید که شبه علم رو تبلیغ میکنند متفاوته و واقعا عمیق‌تر و علمی‌تر هستش. یه دید کلی‌ای هم راجع به نظریه‌ها و مکاتب روانشناسی بهتون میده.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی