اطلاعات دوره
آموزش مبانی برنامه‌نویسی پایتون
مسیر آموزشی

آموزش مبانی برنامه‌نویسی پایتون

59,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 59,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر3.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حمید دانشجو4
  • زمان:23 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی با پایتون چیست؟ پایتون، از کاربردی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی حال حاضر که کمی در حقش کم‌لطفی شده (از نظر رتبه‌بندی بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی) این روزها در میان برنامه‌نویسان بسیار رایج است. همین امر موجب شده است که محبوبیت این زبان برنامه‌نویسی نسبت به سایر زبان‌ها پیشی گرفته و اکنون بسیاری از دانشجویان و فراگیران، به دنبال یادگیری این زبان برنامه‌نویسی باشند. ازاین‌رو ما در مکتب‌خونه تصمیم گرفتیم دوره آموزشی رایگان مبانی برنامه‌نویسی با پایتون را برای شما همراهان گرامی تهیه نماییم تا شما بهتر بتوانید برای یادگیری این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند تصمیم‌گیری کنید. در واقع می‌توانید بفهمید آیا اصلاً به پایتون علاقه‌مند هستید یا خیر!   هدف از یادگیری دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی با پایتون چیست؟ همان‌طور که از نام این دوره آموزشی پیداست، در این دوره مقدمات برنامه‌نویسی با پایتون مطرح می‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت هدف از یادگیری این دوره آموزشی صرفاً آشنایی شما با پایتون است. ازاین‌رو نباید انتظار داشته باشید که با پایان این دوره آموزشی به یک پایتون کار تبدیل شده باشید! آن‌چه از شما یک برنامه‌نویس قدرتمند پایتون می‌سازد، تمرین، تکرار و به‌روزرسانی اطلاعات کدنویسی شما است. پس با گذراندن این دوره آموزشی، اگر از پایتون خوشتان آمد، سعی کنید حتماً آموزش‌ها را جدی‌تر پیگیری کنید.   دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی با پایتون مناسب چه کسانی است؟ اگر بین دوراهی مانده‌اید که چه زبان برنامه‌نویسی را یاد بگیرید، از دوره‌های مبانی برنامه‌نویسی‌های مختلف غافل نشوید چراکه این سبک از آموزش‌ها به شما کمک می‌کند علاقه خود را پیدا کنید؛ بنابراین می‌توان گفت این دوره آموزشی رایگان از مبانی برنامه‌نویسی پایتون مناسب تمامی افراد است تا به آن‌ها دید بهتری نسبت به برنامه‌نویسی پایتون بدهد و با استفاده از این آموزش‌ها شروع به کدنویسی در پایتون کنند.   ‌بعد از فراگیری دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی پایتون چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آشنایی با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و چرایی انتخاب پایتون از مفاهیم اصلی است که در این دوره آموزشی مورد بررسی قرار می‌گیرد. با پایان این دوره آموزشی رایگان از مکتب‌خونه مهارت‌های کسب شده شما شامل موارد زیر است: 1. شناخت دستور زبان پایتون 2. شناخت انواع دستورها و بخش‌های مختلف یک برنامه نوشته شده 3. آشنایی با انواع داده و نحوه ذخیره‌سازی آن‌ها در پایتون 4. آشنایی با حلقه‌ها و شروط در پایتون 5. آشنایی با برنامه‌نویسی شیءگرا در پایتون و تعاریف مهم شامل کلاس و شیء 6. شناخت آرایه‌ها و ساختارها در پایتون   سرفصل‌های دوره آموزش مبانی برنامه نویسی پایتون این دوره آموزشی به بررسی پایتون و جایگاه امروزه آن، تفاوت زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا و سطح پایین، آشنایی با کامپایل و تفسیر یک برنامه توسط مفسر، دستورات مختلف در پایتون از تعریف متغیر گرفته تا دستورات شرطی و حلقه‌ها، انواع خطاها و نحوه خطایابی، انواع داده‌ها و توابع پایه، آرایه‌ها و ساختارها، مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی شیءگرایی و مفاهیم کلاس و شیء و غیره پرداخته می‌شود. امیدواریم این دوره آموزشی رایگان از مبانی برنامه‌نویسی پایتون شما را مشتاق به یادگیری پایتون کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد برنامه‌های قدرتمندی که شما با پایتون نوشته‌اید، باشیم.  
دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید دانشجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرضیه

با سلام 2 مورد هست که می خواستم درباره دوره بیان کنم. 1- تمرین نخست را تماما طبق توصیه های گفته شده ارسال کردم اما ظاهرا توسط تصحیح اتوماتیک fail شده است. لطفا بررسی کنید. 2- برخی نکات که در این آموزش گفته می شود، واقعا توضیحات اضافه است و صرفا زمان را هدر می دهد. به طور مثال ویدئوهای مربوط به آرایه پر از این توع توضیحات است.

یاشار

با سلام و عرض ادب، من این دوره رو بر اساس نظر مثبت دانشجوهای دوره خریداری کردم. اگر فقط 1 دوره به زبان انگلیسی از سایتهای معروف آموزشی که همه میشناسیمشون دیده باشیم، به هیچ عنوان نمی تونیم دوره های فارسی رو تحمل کنیم. فعلا فقط در مورد ساختار ارائه نقد می کنم و وارد مبحث کیفیت محتوا نمیشم چون از ادامه دادن منصرف شدم. ساخت دوره آموزشی یک پرورژه تصویری فی البداهه نیست که شروع به صحبت بکنیم و بعد از 1 ساعت یک سری مطالب رو بدون ویرایش و به صورت خلق الساعه پشت سر هم بچینیم و ارائه کنیم. بارها و بارها باید ویدیو بازبینی و رفع ایراد بشه. خلاصه بشه، ایرادات گفتاری اصلاح بشن، نور و صدا و بقیه المان ها باید ویرایش بشن. دوره آموزشی کلاس درس توی آموزشگاه یا دانشگاه نیست که همینجوری بگیم و بریم بدون اینکه بتونیم تدریس رو ادیت کنیم. اسم همه دوره های فارسی زبان رو باید بذاریم دوره ی "در واقع"، چون توی هر جمله حداقل 2 بار این اصطلاح رو می شنویم، که علتش نداشتن سناریو و اتکا به حضور ذهن، حواس پرتی و... هست که تمام موارد باز برمی گردن به حوصله نداشتن مدرسان عزیز برای ارائه آموزش های منطبق بر استانداردها. جلوگیری کردن از شنیده شدن صدای آب دهان، نفس کشیدین، مِن ومِن کردن، اشتباه تایپ کردن، اشتباه تلفظ کردن،... و ده ها مورد مهم دیگه، که استانداردهای اولیه ضبط دوره های آموزشی هستن، اصلا رعایت نشدن. حتی با گذاشتن سرعت دروه روی 1.8 برابر هم موارد آزاردهنده به قوت خودشون باقی هستن. در مجموع از زحمتی که برای این آموزش کشیده شده تشکر می کنم ولی فقط 10 دقیقه اول از ویدیوی اول رو تونستم تحمل کنم نه بیشتر.

سهیل

هر دوره اي که جناب حميد دانشجو در هر زمينه اي برگزار کرده رو شرکت کنيد! به معني کلمه خرفهم ميکنه فرد آموزش گيرنده رو. خيلي عالي توضيح ميده، همراه با مثال توضيح ميده، کامل و جامع توضيح ميده. استفاده از تخته وايت بورد در کنار کدنويسي لحظه اي فوق العاده است. مرسي از استاد حميد خان دانشجو سپاس از مکتب خونه که بستر برگزاري اين دوره رو فراهم کرده. راستي راستي: ************************************* پشتيبان اين دوره تا الاّن توسط خود ايشون هست که بي نظيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره.

حمید

عالی

عماد

با سلام و احترام.متاسفانه خیلی سخت توضیح داده شده. برای کسی که از صفر شروع کرده گیج کننده ست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی