اطلاعات دوره
آموزش هوش مصنوعی برای همه
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی برای همه

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: اصطلاحات رایج AI از جمله شبکه‌های عصبی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و علم داده یادگیری گردش کار پروژه‌های یادگیری ماشین نحوه کار با تیم هوش مصنوعی و ایجاد استراتژی هوش مصنوعی در شرکت خود چگونگی استفاده از مباحث اخلاقی و اجتماعی پیرامون هوش مصنوعی
دوره آموزش هوش مصنوعی برای همه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی برای همه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

باسپاس فراوان از شما مطالب مفید بود

محمد

سلام و عرض ادب. دوره فوق العاده ای هست البته ترجمه خوب نیست. در فصل سوم ویدئوی مقدمه قرار داده نشده است و به اشتباه جلسه بعد را قرار داده که تکراری شده. در Coursera می توانید به زیرنویس انگلیسی دست پیدا کنید که هرجا ترجمه را متوجه نشدید بتوانید به آن مراجعه کنید. و در انتها سپاس بیکران از عزیزان مکتبخونه که با هزینه مناسب بهترین آموزشها را در اختیار دانشجویان قرار داده داده اند.

موسی

به نظرم برای آشنایی با هوش مصنوعی دوره مفیدی است و بهتره قبل از ورورد به دنیای هوش مصنوعی با گذراندن چنین دوره ای با مفهوم هوش مصنوعی، قابلیتها و محدودیت های اون آشنا شویم. ترجمه به نظرم خوب بود اگرچه برخی جاها اشتباه هم داشت. مثلا در ویدئوی دوم فصل سوم، کلمه Excution را به جای اجرا کردن، به اعدام کردن ترجمه کردند که امیدوارم بازبینی بشه ورفع بشه. اما در کل ترجمه خوب هست به نظرم

عرفان

عالی بود اگر قصد ورود به این زمینه و گرفتن دیدکلی از هوش مصنوعی و مسائل مرتبط با اون دارید ، حتما پیشنهاد میکنم.

جواد

دوره به این خوبی با دوتا مشکل حیف شده؛ اشتباهات زیرنویس که به شدت مشکل داره و گویا عینا از گوگل ترنسلیت کپی شده و عدم امکان دانلود، چون استریمینگ سایت مخصوصا شبا اذیت میکنه و هرازگاهی قطع میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی