اطلاعات دوره
آموزش رایگان پروژه‌های کاربردی پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رایگان پروژه‌های کاربردی پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی بیگدلی4.5
  • زمان:1 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان پروژه‌های کاربردی پایتون چیست؟ پایتون یک زبان عمومی و همه‌منظوره است که از آن می‌توانید در زمینه‌های مختلفی استفاده کنید. با آموزش پایتون می‌توانید به بسیاری از حوزه‌های تخصصی وارد شوید و در آن به فعالیت بپردازید. از جمله کاربردهای پایتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده از کتابخانه‌های پایتون در یادگیری ماشین هک و تست نفوذ داده‌کاوی و کلان داده‌ها ایجاد رابط کاربر گرافیکی طراحی بازی‌های کامپیوتری باتوجه‌به کاربرد گسترده پایتون در برنامه‌نویسی، شما می‌توانید پروژه‌های متنوع خود را با کمک این زبان انجام دهید. در این دوره به آموزش دو پروژه کاربردی از پایتون می‌پردازیم. با گذراندن این دوره شما می‌توانید رباتی بسازید که قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین را بگیرد و برایتان بخواند. همچنین می‌توانید داده‌های آب‌وهوا را از اینترنت بگیرید، آن‌ها را پردازش کرده و سپس برای موارد استفاده بیشتر در پایگاه‌داده SQLite ذخیره کنید.   هدف از یادگیری دوره آموزش پروژه‌های کاربردی پایتون چیست؟ هدف از دوره آموزش پروژه‌های کاربردی پایتون این است که شما با چگونگی انجام صحیح یک پروژه در پایتون آشنا شوید. این آموزش به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانید با کوچک کردن مسئله اصلی به زیر قسمت‌های متعدد، انجام یک پروژه را برای خودتان تا حدودی راحت‌تر کنید. تقسیم یک مسئله به زیر مسئله همیشه یک راه‌حل خوب برای ساده‌تر کردن کارها بوده است. این روش نه‌تنها انجام پروژه را راحت‌تر می‌کند، بلکه دسترسی و ویرایش سریع‌تر به هر بخش را برایتان فراهم می‌آورد. در نهایت می‌توانید قطعه کدهای نوشته‌شده را کنار هم قرار داده تا بدین ترتیب یک پروژه کامل به دست آورید.   سرفصل‌های دوره آموزش پروژه‌های کاربردی پایتون چیست؟ دوره آموزش پروژه‌های کاربردی پایتون در دو جلسه مجزا به بررسی و انجام دو پروژه می‌پردازد. در پروژه اول یک ربات طراحی می‌کنید که بتواند قیمت بیت‌کوین را در لحظه تغییر از اینترنت بخواند و آن را به شما یادآوری کند. این پروژه طی پنج مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول قیمت بیت‌کوین را گرفته و آن را مقایسه می‌کند. در مرحله دوم با کمک یک حلقه تکرار، قیمت‌های جدید را بررسی می‌کند. در مرحله سوم قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین را گرفته و آن را به دلار تبدیل می‌کند. در بخش‌های چهارم و پنجم ربات درباره قیمت به شما هشدار داده و آن را برایتان می‌خواند. در پروژه دوم شما یاد می‌گیرید که چگونه برنامه‌ای بسازید تا وضعیت آب‌وهوا را از OpenWeather بگیرد و داده‌ها را در دیتابیس SQLite ذخیره کند؛ بنابراین شما ابتدا داده‌ها را می‌گیرید، روی آن‌ها پردازش انجام می‌دهید و پس از ساخت پایگاه‌داده و ایجاد جدول، داده‌ها را درون آن ذخیره می‌کنید.
دوره آموزش رایگان پروژه‌های کاربردی پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی بیگدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان پروژه‌های کاربردی پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

خیلی ممنون که دانش‌تون را به من هدیه دادید. واقعا لذت بردم و یاد گرفتم.

ارمین

واقعا خیلی چیزها بهم اضافه کرد و به نظرم اقای علی بیگدلی هم در زمینه برنامه نویسی و هم تدریس هیچی کم نمیزاره و همین نکات ریز که در پروژه دوم حالت OOP پروژه روهم نشون داد خیلی کمک کننده بود

محمد

علی بود برای من واقعا حداکثر اطلاعات ممکن رو ازش گرفتم یک دنیا ممنون هم از استاد عزیزم و هم از مکتبخونه

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود

مهدی

دوره خوبی بود. امیدوارم ادامه دار باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی