اطلاعات دوره
اصول فروش و تولید محتوا
مسیر آموزشی

اصول فروش و تولید محتوا

950,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 950,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره جامع محتوای فروشنده قصد داریم در حدود 10 ساعت روش های تولید محتوا بر مبنای فروش در اینستاگرام و اصول فروش را آموزش دهیم. در حال حاضر فروش محصول مانند سابق نیست و مشتریان با شناخت کامل محصول و برسی رقبا اقدام به خرید می کنند بنابراین شما به عنوان یک فروشند یا صاحب کسب وکار با چالش های زیادی مواجه هستید که برای بقا در این حوزه باید تکنیک ها و اصول حرفه ای این کار را بدانید و در کسب و کار خود پیاده سازی کنید. ما برای شما دوره جامع محتوای فروشنده را تهیه کرده ایم که در آن روش هایی را بیان می کنیم که با اجرای آن ها می توانید فروش خود را 3 تا 10 برابر کنید. محتوای این دوره در سه بخش کلی (آموزش اصول فروش، اصول اساسی تولید محتوا، آموزش اینستاگرام) ارائه می شود که در آن تولید محتوای اصولی و حرفه ای بر مبنای فروش در بستر اینستاگرام را می آموزید و تکنیک هایی را یادمیگیرید که با پیاده سازی آن ها مخاطبتان تشنه محصول شما می شود. اما نکته مهم اینکه مطالبی که در این دوره عنوان می شود مختص اینستاگرام نیست و شما با یادگیری تکنیک های تولید محتوا می توانید در هر شغل و کسب وکاری آن ها را اجرایی کنید و فروش خود را چند برابر کنید.
دوره اصول فروش و تولید محتوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 950,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول فروش و تولید محتوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی