اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار
مسیر آموزشی

دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار قصد داریم مباحث مالی ای که ضرورت دارد هر مدیر مجموعه بداند تا بتواند در کسب و کار خود از آن استفاده کند را ارائه کنیم. یکی از مهم ترین مطالبی که هر مدیر کسب و کاری باید بداند دانش حسابداری و مالی است. هر مدیر کسب و کار نیاز ضروری به دانستن مسائل حسابداری و مالی دارد تا بتواند تصمیم گیری مناسبی در کسب و کار خود داشته باشد. در این دوره تلاش کرده ایم شما را به صورت کاربردی و عملی با مفاهیم کاربردی حسابداری مورد نیاز مدیران آشنا کنیم. دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار با این فرض تهیه شده که مدیر شرکت با مطالب حسابداری آشنا نیست و دانش لازم در خصوص حسابداری و مسائل مالی ندارد. در این دوره تمام مطالبی که ضرورت دارد هر مدیر مجموعه بداند تا بتواند در کسب و کار خود از آن استفاده کند و در تصمیم گیری های مدیریتی به درستی تصمیم گیری نماید، را ارائه می کنیم. معمولاً در دوره های MBEA مطالبی در خصوص مطالب حسابداری ارائه می شود که برخی از سرفصل های آن شاید کاربردی نباشد. در این دوره تلاش کرده ایم مطالب کاربردی و مورد نیاز یک مدیر را در 14 جلسه همراه با تمرین های عملی طراحی و ارائه کنیم.
دوره دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی